خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

کشف بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در پنج ماه اول امسال

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۷۲

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ارایه آماری درباره برخورد با قاچاقچیان کالا و البسه گفت: در پنج ماه اول امسال ۵۴ قاچاقچی پوشاک شناسایی و دستگیر شده اند .

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا با اشاره به اینکه طی پنج ماه ابتدایی سال ۹۴، پلیس پایتخت موفق به دستگیری ۵۴ قاچاقچی پوشاک غیرمجاز در محدوده های شهر تهران شده است، گفت: با تلاش های صورت گرفته در این خصوص، بیش از ۲۷۰ تن پوشاک و البسه قاچاق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال کشف و توقیف شده است.

وی ضمن ارایه آمار مقایسه ای از کشفیات پوشاک طی پنج ماه ابتدایی امسال و نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در این مدت، ۲۱ درصد افزایش کشف محموله های قاچاق پوشاک و البسه را در شهر تهران و حومه آن داشته ایم.

وی گفت :بیشتر پوشاک قاچاق از مرزهای غربی وارد کشور شده و توسط قاچاقچیان برای توزیع و فروش به تهران منتقل شده است و پلیس پایتخت در برخورد با این قاچاقچیان، با جدیت وارد عمل می شود.

رییس پلیس پایتخت،افزود: اولویت در حوزه جرایم اقتصادی، مبارزه با کالاهای قاچاق بوده و سعی کرده ایم در فرماندهی پلیس تهران و به ویژه پلیس آگاهی، محموله های قاچاق را در اسرع وقت شناسایی و نسبت به ضبط آنها اقدام کنیم.

سردار ساجدی نیا ادامه داد: در این مدت ۴۱۰ هزار و ۵۰۲ ثوب لباس قاچاق، که از مرزهای غربی وارد کشور شده و قصد ورود به تهران را داشت در گلوگاه های مواصلاتی تهران شناسایی و در عملیات پلیسی توقیف و ضبط شد.

وی گفت:با جمع بندی عملیات های انجام شده در پنج ماهه ابتدایی سال ۹۴، جمعا ۲۷۰ تن پوشاک قاچاق کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اعلام اینکه ارزش ریالی این محموله ها بالغ بر ۲۲۰ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال برآورد شده است گفت: میزان ارزش این محموله ها از سوی کارشناسانان مربوطه برآورده شده است.

رییس پلیس پایتخت، در ادامه با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی کشفیات پوشاک قاچاق در پنج ماه ابتدایی سال جاری گفت: بازار پوشاک و نساجی همواره مورد هجوم ورود کالا به صورت قاچاق در کشور بوده که موجب پایین آمدن سطح تولید و حتی تعطیلی واحدهای بی‌شماری در این صنعت شده است و پلیس پایتخت با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همین زمینه عملیات هایی را برنامه ریزی و اقدام به برخورد با قاچاقچیان می کند.

وی در پایان گفت : طرح های امنیت اجتماعی پلیس پایتخت همچون سال های قبل به قوت خود اجرا خواهد شد و در این خصوص، قاطعانه با مصادیق جرم از جمله قاچاق البسه و پوشاک برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز