خبرگزاری کار ایران

زالی:

مجموعه خدمات بهداشتی در همه نقاط کشور تسری پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۵۸

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: مجموعه حرکتهای بهداشتی و درمانی در همه نقاط کشور تسری پیدا کرده و این نشانه همت بالای جامعه پزشکی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ علیرضا زالی در جشنواره چهره های ماندگار پزشکی که در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه کارنامه جامعه پزشکی متشکل از اتفاقات متعدد است گفت: در سال 93 ، 670 میلیون نفر از شهروندان ایرانی خدمات سلامت دریافت کرده اند.

وی افزود: مجموعه حرکتهای بهداشتی و درمانی در همه نقاط کشور تسری پیدا کرده و این نشانه همت بالای جامعه پزشکی کشور است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خاطر نشان کرد: باید در طب حکمت مدار به گونه ای در سراسر کشور استوار شویم که مردم مطب را به عنوان دارالشفا بشناسند.

وی با اشاره به اینکه پزشکی امروز در اوج افتخار و خود اتکایی ملی است گفت: امروز افتخارات فراوانی در حوزه پژوهشی شاهد هستیم که جامعه پزشکی در کنار خدمت رسانی به مردم به آن می پردازند.

زالی با اشاره به لزوم ایجاد فضای تکریم و قدرشناسی از جامعه پزشکی گفت: در صحنه های اخیر بی مهری به این جامعه صورت گرفته اما خوشحالیم که در جامعه ایران پزشکان جایگاه خوبی در بین مردم دارند.

وی با اشاره به دیدار با آیات عظام درقم گفت: فصل مشترک بیانات ایشان تکریم جامعه پزشکی بود.

رئیس سازمان نظام پزشکی همچنین گفت: در دیداری که با رئیس  قوه قضاییه نیز داشتیم وی از خدمات جامعه پزشکی قدردانی کرد. همه این مسائل برای جامعه پزشکی ارزشمند و نیروی محرکه است که در کنار ناملایمات از تجارب خود در خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

وی با اشاره به قانون حبس پزشکان نیز تاکید کرد: با نظر رئیس قوه قضاییه و کمیسیون بهداشت این موضوع در حال بررسی است تا بتوانیم بحث حبس را از جامعه پزشکی برداریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز