خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در بازدید از جامعه المصطفی:

ساخت بیمارستان جامع زنان عین مدرنیته است

کد خبر : ۲۹۸۹۵۸

وزیر بهداشت گفت: برخلاف کسانی که شاید فکر کنند ساخت بیمارستان جامع زنان که تمام عوامل آن از صدر تا ذیل زنان باشند،‌ سنت‌گرایی است این کار عین مدرنیته است چرا که به لحاظ رعایت حقوق انسانی حقوق بانوان را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سید حسن هاشمی عصر امروز پس از بازدید از جامعه المصطفی العالمیه در نشست با آیت الله اعرافی رئیس این مرکز اظهار داشت: جامعه المصطفی مولود انقلاب اسلامی و منشاء‌ برکات برای جهان اسلام است. 

وی افزود: طلاب با ملیت‌های مختلف در جامعه المصطفی مشغول به تحصیل بوده و از علوم و معارف اسلامی بهره‌مند می‌شوند. 

وزیر بهداشت تاکید کرد: ‌مهارت پزشکان ایرانی الحق و الانصاف قابل ستایش بوده و این افراد از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند چرا که تاکنون اقدامات ارزشمندی برای ملت و در صحنه‌های بین المللی از جمله مجامع و کنگره‌های علمی انجام داده‌اند. 

هاشمی با تاکید بر اینکه قم باید دارای پایگاهی علمی در حوزه پزشکی باشد خواستار همکاری بیشتر جامعه المصطفی با وزارت بهداشت شد و گفت: مجموعه وزارت بهداشت آماده همکاری همه جانبه با مراکز علمی ذیربط جامعه المصطفی را دارد چرا که نیاز به آن احساس می‌شود. 

وی با تاکید براینکه یکی از آرزوهای من احداث بیمارستان جامع زنان در تمام استانهای کشور است گفت: برخلاف کسانی که شاید فکر کنند بیمارستان جامع زنان که تمام پرسنلش از صدر تا ذیل زنان باشند، سنت گرایی است این کار عین مدرنیته است چرا که به لحاظ رعایت حقوق انسانی حقوق بانوان را در نظر گرفته است. 

وزیر بهداشت اضافه کرد: آمادگی داریم برای احداث بیمارستان جامع زنان همکاری جامعه المصطفی را بپذیریم و فکر می‌کنیم این کار با آرمان‌های جامعه المصطفی نیز همخوانی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز