خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور:

نیازمند تجهیزات جدید امنیتی برای صنعت هوایی کشور هستیم

کد خبر : ۲۹۸۲۴۳

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با تاکیدبر اینکه اگر بخواهیم در صنعت هوانوردی امنیت ایجاد کنیم، باید تجهیزات امنیتی ما به روز باشد، گفت: نیروهای پلیس با آخرین وسایل و تجهیزات امنیتی آشنا هستند، اما این تجهیزات را در اختیار ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مهری در حاشیه نشست مشترک فرماندهان سپاه حفاظت هوایی و پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: با توجه به مصوبه 529 شورای عالی امنیت ملی که مسئولیت امنیت فرودگاه‌ها را بر عهده کمیته حفاظتی گذاشت، گیت‌های پلیس را از فرودگاه‌ها جمع‌آوری کردیم و این مساله به خاطر آسایش بیشتر مسافران بود.

وی تاکید کرد: جمع‌آوری گیت‌های پلیس در فرودگاه‌ها باعث شد؛ همکاران ما در سپاه کار بیشتری بر دوش داشته باشند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور  گفت: همه مسئولان بر این موضوع تاکید دارند که اگر بخواهیم در صنعت هوانوردی امنیت ایجاد کنیم، باید تجهیزات امنیتی ما به روز باشد. نیروهای پلیس با آخرین وسایل و تجهیزات امنیتی  آشنا هستند، اما این تجهیزات را در اختیار ندارند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ثبات مدیریتی در فرودگاه‌های کشور وجود نداشته گفت: مدیران عامل زیادی در صنعت هوایی کشور تغییر کرده‌اند، به همین دلیل برنامه‌ریزی مناسبی برای این سازمان وجود ندارد.

مهری افزود: در یکی از فرودگاه‌های کشور دستگاه ا یکس ریخراب شده، چندین بار این موضوع را اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، اما هنوز این دستگاه درست نشده است در حالی که اگر وقفه‌ای در کار امنیت ایجاد شود، ضرر آن به مردم وارد می‌شود و ممکن است؛ کار مسافران با اختلال مواجه شود.

 وی گفت: کمک کنید تا این مشکلات مرتفع شود و محصولات امنیتی که در نهایت امنیت مردم و مسافران را به همراه دارد، تامین شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز