خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

ناجا برای انجام ماموریت‌ها به حمایت‌های مادی و معنوی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۸۶۱

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با اعضای کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: ناجا برای به روز بودن، پویایی و انجام ماموریت‌های خود نیاز به پشتیبانی و حمایت های مادی و معنوی دارد.

به گزارش ایلنا،  سردار "حسین اشتری" عصر روز گذشته به همراه روسای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ، آگاهی ،پیشگیری و معاونین اجتماعی و حقوقی امور مجلس ناجا با حضور در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، با اعضای این کمیسیون دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، سردار اشتری خطاب به نمایندگان کمیسیون شوراهای مجلس، اظهارداشت: من و همه همکارانم، تمام تلاش خود را برای برپایی نظم و امنیت در جامعه به کار می گیریم.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار مستلزم همکاری همه نهادها و سازمان هاست، گفت: نیروی انتظامی برای به روز بودن، پویایی و انجام ماموریت های خود نیاز به پشتیبانی و حمایت های مادی و معنوی دارد.

در ادامه این دیدار، اعضای کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نیروی انتظامی، خواستار تقویت و توجه مضاعف به مرزها، ارتباط و تعامل مستمر بین مجلس و ناجا به جهت توجه بیشتر به اولویت های این نیرو شدند و تاکید کردند که معضل موادمخدر همواره دغدغه نمایندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز