خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی تنقلات ترش غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۳۱۵

اسامی برخی واحدهای تولیدی تنقلات ترش اعم از انواع لواشک و زغال اخته غیرمجاز به دلیل جعل یا نداشتن اسناد بهداشتی اعلام شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، انواع میوه های فراوری شده لواشک با نام تجاری «کاوشکران شکوه سبز»، لواشک میوه ای با نام تجاری «دادلی»، لواشک زرد آلو و آلبالوی شرکت شهد دانه خوی با نام تجاری «ترش آلان» و لواشک رولی با نام تجاری «ترشان» غیر مجاز و تقلبی هستند.

همچنین آلوچه و برگه تولیدی شرکت زرین ترش با نام تجاری زرین ترش، لواشک با نام های تجاری ملیس، چلچله، باغشان امید، گل بین، سانا، پاک گل و پایلا، لواشک نی دار با نام تجاری پرهام، آلوچه تولیدی ملک زاده با نام تجاری دلتا، آلوچه فراوری شده با نام های تجاری ارغوان و تک ستاره و لواشک لوله ای با نام تجاری ستاره ماهان به عنوان محصولات تقلبی و غیرمجاز معرفی شد.

زغال اخته صنایع غذای هانی ترش با نام تجاری هانی ترش، آلوچه و زغال اخته با نام تجاری الوسان نیز غیرمجاز هستند.

سازمان غذا و دارو از مردم خواست در صورت مشاهده محصولات نامبرده در سطح عرضه، مراتب را به معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دریافت اطلاعات در خصوص مراکز عرضه فراورده های غیر مجاز نامبرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز