خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با تشریح کرد:

توضیحات تکمیلی درباره نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش/متقاضیان 48 هزار تومان باید بپردازند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۶۴

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از ساعت 17 با مراجعه به سایت مطالعه دقیق اطلاعیه مذکور از امروز 15 مرداد لغایت 21 مرداد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح نحوه ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز براساس مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری نسبت به جذب سه هزار و 704 نفر از افراد واجد شرایط از طریق آزمون و مصاحبه متناسب با نیاز واحدهای آموزشی دخترانه و پسرانه اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از ساعت 17 با مراجعه به سایت  مطالعه دقیق اطلاعیه مذکور از امروز 15 مرداد لغایت 21 مرداد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید مبلغ 48 هزار تومان به صورت الکترونیکی یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب پرداخت کرده و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه این آزمون در روز جمعه 27 شهریور 1394 برگزار می‌شود، گفت:کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ 24 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و پرینت است.

توکلی تصریح کرد: آزمون استخدامی شامل دو بخش آزمون عمومی و آزمون تخصصی است که مواد آزمون عمومی عبارت است از فناوری اطلاعات(مهارت های آی سی دی ال)، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان عمومی، اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانایی های ذهنی را شامل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز