خبرگزاری کار ایران

قرائتی:

تذکر دادن به دانش‌آموزان سر صف فایده ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۹۲۵

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه تذکر دادن به دانش‌آموزان سر صف فایده ندارد، گفت: با دانش‌آموزان به صورت خصوصی و چهره به چهره گفت‌وگو کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی‌ودومین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که هم‌اکنون در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است با اشاره به اینکه مسائل پرورشی در دستگاه آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر 470 هزار والدین دانش آموز داریم که سواد ندارند. در سال گذشته 130 هزار نفر از آنها تحت پوشش قرار گرفته اند و 340 هزار نفر از آنها مانده‌اند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه سرمایه‌دارترین مردم کره زمین معلمان هستند، خاطرنشان کرد: 40 سال پیش شهید بهشتی از من بیعت گرفت تا معلمی را رها نکنم.

قرائتی خطاب به مسئولان آموزش و پرورش کشور گفت: افتخار کنید که خادم نماز باشید و دانش‌آموزان را به وسیله کارهای هنری به نماز ترغیب کنید و اینطور نباشد که نماز در حاشیه دیده شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر میلیون ها لیسانس و فوق لیسانس بیکار داریم اظهار کرد: هر دانش آموز و دانشجو باید حرفه‌ای یاد بگیرد آموزش ضمن خدمت برای ارتقای رتبه اجباری است و باید به این صورت باشد که هفته‌ای یک کتاب از 52 کتاب شهید مطهری را بخوانیم.

وی بار دیگر خطاب به مسئولان آموزش و پرورش کشور گفت: تذکر دادن به دانش‌آموزان سر صف فایده ندارد و تذکرات و گفت و گو باید چهره به چهره و خصوصی صورت گیرد.

وی ادامه داد: اگر دانش‌آموزان را نمازخوان کنیم نسل آنها نیز نمازخوان می‌شود و باید نماز را به مدارس ابتدایی ببریم و موانع را برطرف کنیم تا همه دانش‌آموزان در نماز شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه نماز را به امور تربیتی و معلم دینی واگذار نکنید اظهار داشت: مسئول نماز همه ما هستیم و باید با انجمن اولیا و مربیان در ارتباط با اهمیت نماز صحبت شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز