خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده اعلام کرد:

اعطای وام به زنان کارآفرین/ برگزاری کارگاه‌های علمی برای افزایش دانش فنی زنان

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۵۳۰

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار از اعطای وام به زنان کارآفرین شرکت‌کننده در این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در حاشیه نشست خبری دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در مورد تاثیر این نمایشگاه بر کارآفرینی زنان گفت: این نمایشگاه دسترسی زنان کارآفرین و فعال اقتصادی را به منابع دولتی، ادارات و سازمان‌ها تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کارگاه‌های علمی برای افزایش دانش فنی زنان برگزار می‌شود، افزود: در کنار آن تمهیداتی برای صدور کارت‌های بازرگانی و مجوزهای لازم و همچنین دسترسی به صندوق کارآفرینی امید، بانک صنعت و معدن و بانک کشاورزی وجود دارد. همچنین با بانک مرکزی نیز مذاکراتی شده تا زنان بتوانند؛ برای تامین منابع مالی خود مستقیماً مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید به کسانی که تمایل به شرکت در نمایشگاه را داشته باشند تا پیش از برگزاری آن، وام‌هایی از 10 تا 200 میلیون تومان بسته به طرح فعالیت‌شان ارائه می‌کند و وامی را نیز برای کسانی که آموزش‌دهنده در این حوزه هستند نیز در نظر می‌گیرد.

جلودارزاده افزود: همچنین قیمت استفاده از فضای غرفه‌های نمایشگاه به طور معمول بین 150 تا 200 هزار تومان برای هر متر مربع است که این مقدار برای زنان در این نمایشگاه به 30 هزار تومان کاهش یافته و مجری نمایشگاه تسهیلات لازم برای اسکان این افراد را نیز فراهم می‌کند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار اظهار کرد: سال گذشته در این نمایشگاه توانستیم؛ مشکلات موجود بر سر کارآفرینی زنان را جمع‌آوری و دسته‌بندی کنیم و توانستیم که قوانین مانع تولید را بشناسیم و آنها را به مراجع مختلف از جمله اتاق بازرگانی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: همچنین مسائلی به صورت موردی از جمله مشکلات منابع مالی نیز شناسایی شد و در ارتباط مستقیم با وزیر صنعت، وزیر کشاورزی و وزیر کار مرتفع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز