خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایلنا:

علت قتل پزشک اردبیلی خصومت شخصی بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۳۷۵

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تیم اداره کل بازرسی وزارت بهداشت برای بررسی قتل پزشک اردبیلی به این استان اعزام شده، اما لازم است؛ اجازه دهیم مراجع ذیصلاح این موضوع را به صورت قانونی پیگیری کنند.

عباس زارع نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره قتل اصغر پیرزاد متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان در استان اردبیل با تاکید بر اینکه لازم است؛ به گفته های دادستان اردبیل در این باره توجه کنیم، گفت: براساس اعلام دادستان اردبیل علت این حادثه خصومت شخصی بوده و هیچ موضوعی مبنی بر اختلاف پزشک و بیمار، تشخیص اشتباه و یا درگیری همراه مریض با پزشک وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: باید اجازه بدهیم؛ در این مسیر مراجع ذیصلاح پیگیری های لازم را انجام دهند و روند قانونی در بررسی این موضوع طی شود.

سخنگوی  وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: آنچه تاکنون به ما درباره این حادثه گفته شده، این بوده است که موضوع شخصی بوده و در حقیقت این قتل بر اثر یک خصومت شخصی رخ داده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: در ساعات ابتدایی اعلام این موضوع، تیم اداره کل بازرسی وزارت بهداشت به استان اردبیل سفر کرد تا بتواند این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد، البته در موارد مشابه نیز این تیم برای بررسی اعزام می شود.

زارع نژاد گفت: فضای ایجاد شده در ساعات ابتدایی بروز این حادثه بیشتر به خاطر فضایی است که بر شبکه های اجتماعی حاکم است و لازم است استفاده درست از این فضا را یاد بگیریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز