خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد:

تعیین تعداد طبقات ساخت وسازهای میدان سپاه توسط شورای عالی شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۵۷۲

رییس شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل کمیته کارشناسی در شورای عالی معماری و شهرسازی، در خصوص ساخت و سازهای میدان سپاه گفت: این کمیته تعداد طبقات را تعیین و اعلام می‌کند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز یکصدو هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قائم مقام وزیر دفاع و همچنین محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان این جلسه که تماما به بررسی موضوع ساخت و ساز میدان سپاه اختصاص یافته بود، گفت: بر اساس پیشنهادی مقرر شده بود که کمیته ای کارشناسی در شورای عالی معماری و شهرسازی برای این موضوع تشکیل شود تا براساس کار کارشناسی و منطبق با قانون بتوانند تعداد طبقات این ساختمان را تنظیم و اعلام کنند.

وی ادامه داد: مقرر شد؛ این کمیته کار خود را ادامه داده و بر اساس قوانین، موضوعات مرتبط با حریم درجه ۲ ساختمان کلاه فرنگی، در نظر گرفتن مسائل شهرسازی و میراث فرهنگی میزان طبقات را تنظیم و اعلام کند تا کار بر همین اساس اجرا شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پس از تشکیل جلسه در شورای عالی معماری و شهرسازی، فرمانده سپاه دستور توقف و برچیدن طبقات اضافی را صادر کرد که هم اکنون این پروژه متوقف شده و امیدواریم از امروز عملیات برچیدن طبقات اضافی آغاز شود.

چمران از حضور شهردار تهران و تشریح جلسات وی با فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: تفاهم خوبی در حال شکل گیری است که امیدواریم به نتیجه مثبت رسیده و در نتیجه هم استفاده مناسبی از ساختمان انجام شود و هم از نظر شهرسازی و هم از نظر میراث فرهنگی آسیبی به منظر شهری نرسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز