خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور ترافیک در برخی نقاط کشور را نیمه سنگین اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۰۳۴

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی امروز پنج شنبه ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی و جاده های کشور ار نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، برابر گزارش های دریافتی ترافیک در محور هراز در محدوده های منظریه، سه راهی لاسم و تونل تکاور نیمه سنگین اعلام شده است.

براساس این گزارش، همچنین در محور قزوین به رشت در محدوده های منجیل و رودبار و فیروزکوه در محدوده سوادکوه تا شیرگاه نیز ترافیک به صورت نیمه سنگین است.

در این گزارش آمده است، درمجموع در طول محورهای کرج - چالوس و قزوین - زنجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

پیشتر اعلام شده بود که با توجه به فرارسیدن عید سعید فطر و تعطیلات این روزها، امکان ترافیک در برخی محورها به ویژه در جاده های شمالی کشور وجود دارد، به همین منظور از مردم خواسته شده بود که مسافرت خود در این ایام را به گونه ای تنظیم کنند که به روزهای شلوغ و پرترافیک برخورد نکنند.

به مناسبت عید سعید فطر که ممکن است روز شنبه این عید بزرگ مسلمانان باشد، بسیاری از مردم برای مسافرت شهرهای شمالی کشورمان را انتخاب کرده و اکنون در برخی از این محورها ترافیک نیکه سنگین گزارش شده است.

بر اساس تقویم رسمی کشور، شنبه 27 تیرماه، روز اول شوال و عید سعید فطر اعلام شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز