خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی مطرح کرد:

مشارکت 15 هزار پلیس افتخاری در برقراری نظم و امنیت مراسم عید فطر

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۹۱۳

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از مشارکت 15 پلیس افتخاری در برقراری نظم و امنیت مراسم عید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس محمد شرفی ضمن تبریک عید سعید فطر به کلیه هموطنان و مسلمانان ایران اسلامی، اظهارداشت: عید فطر، پاک ترین و عیدترین عیدهاست، زیرا پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیرو های پلیس در برقراری نظم و امنیت مراسم عبادی عید سعید فطر، گفت: همکارانم در سراسر کشور با آمادگی و نشاط ، همراه و همگام با شادی مردم در این مراسم، ضمن پوشش کامل امنیتی محل های برگزاری نمازهای عید فطر به استقرار نظم در این اماکن کمک می کنند.

سردار شرفی از هموطنان خواست با عوامل پلیس در اجرای استقرار نظم و امنیت این مراسم همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت نماز جماعت عید فطر تمام توان خود را بکار می گیرد، همچنین از ظرفیت بیش از 15 هزار نفر پلیس افتخاری در این مراسم بهره گیری خواهد شد ؛ بی شک استفاده از ظرفیت مردمی در ماموریت ها و اقدامات پلیسی پشتوانه امنی در برقراری بیش از پیش نظم و آرامش را فراهم می آورد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز