خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

زنان برای تحقق توسعه متوازن به دولت امید بسته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۰۴

معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده اظهار کرد: زنان ما برای دستیابی به توسعه متوازن به دولت، امید بسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در ضیافت افطار رییس‌جمهور با فعالان و کنشگران حوزه زنان با اشاره به روز حجاب و عفاف و سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب گفت: اکنون زمان خوبی است تا فاصله خود را با وضعیت مطلوب در این حوزه بسنجیم.

وی افزود: زنان ما در تلاش مضاعف هستند تا با دستان پرتوان خود باری از دوش جامعه برداند و به کشور کمک کنند که در سفرهای استانی نمونه‌های بسیاری از آنها را دیده‌ام.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: دولت یازدهم در حالی روی کار آمد که سرمایه اجتماعی در میان زنان نیز در حد پایینی قرار داشت، در حالی که سرمایه اجتماعی لازمه استفاده از سرمایه‌های فیزیکی، اقتصادی و انسانی است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال و نیم گذشته مسایلی را که نیازمند اقدام فوری بود، شناسایی کردیم؛ افزود: براین اساس فعالیت‌های خود را از طریق مدیریت ظرفیت‌ها و پرهیز از موازی‌کاری آغاز کردیم و 14 کارگروه را به عنوان اتاق فکر معاونت امور زنان و خانواده تشکیل دادیم.

مولاوردی در ارتباط با دیگر اقدامات این معاونت اظهار کرد: تاکنون دو نشست منطقه ای نیز برگزار شده و نشست سوم هم در مردادماه برگزار خواهد شد. همچنین سامانه پیامکی 101 نیز به منظور برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه گروه هدف با معاونت زنان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: زنان و دختران توانمند مومن و عفیف ایرانی امروز به اندازه‌ای به بلوغ فکری رسیده‌اند که بدانند، برای دستیابی به مطالبات خود دو سال زمان کافی نیست، اما با تدبیر دولت یازدهم برای تحقق توسعه متوازن امید دارند و می‌خواهند؛ همانگونه که دو سال پیش در خلق حماسه سیاسی به برنامه‌های رییس جمهوری اعتماد کردند، اکنون نیز در شرایط پساتحریم هم اعتمادی متقابل شکل گیرد.

معاون رئیس جمهور در پایان اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک فعالان حوزه زنان بتوانند در نشستی صمیمانه به طرح مطالبات خود با رئیس جمهور بپردازند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز