خبرگزاری کار ایران

برگزاری سمینار چالش‌های جراحی شانه و آرنج

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۶۶۰

دبیر انجمن جراحان شانه و آرنج ایران، از برگزاری سمینار چالش‌های جراحی شانه و آرنج در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا اصلانی با بیان اینکه گروه جراحان شانه و آرنج با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران اقدام به برگزاری این سمینار کرده اند اظهار کرد: مباحث چالش برانگیز حوزه جراحی شانه و آرنج در بخش اول به صورت کیس و بحث و گفتگو با حاضران ارائه می‌شود و در سمینار سخنرانی نداریم.

به گفته وی، پارگی تاندون های روتاتور کاف، ناپایداری‌های شانه، دررفتگی های مکرر که همراه با ضایعات استخوانی هستند و معرفی روش های درمانی آن، دررفتگی خلفی و فراموش شده شانه، شکستگی های آرنج و انتخاب نوع مفصل در آرتروپلاستی های مفصل شانه از جمله مباحث مطرح در این سمینار هستند.

اصلانی با بیان اینکه در بعدازظهر روز جمعه نیز چهار کارگاه برگزار خواهد شد گفت: آرتروپلاستی آرنج، آرتروسکوپی شانه، روش های گره زدن در آتروسکوپی و  دررفتگی مفصل آکرومیوکلاویکولار عناوین این کارگاه ها هستند.

وی در ادامه از تخصیص ۵ امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان این سمینار خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم در تمامی مباحث در نظرگرفته شده روش‌های درمانی و دیدگاه های جدید را مطرح کنیم.

سمینار چالش های جراحی شانه و آرنج، روز جمعه ۹ مرداد ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ در بیمارستان کسری تهران واقع در میدان آرژانتین، خیابان الوند برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز