خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد:

اقتدار نظام به خودکفایی و خارج کردن نیازمندان از چرخه حمایتی‌است

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۸۹۳

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: اقتدار نظام به این نیست که تعداد مددجویان نهادهای حمایتی آن افزایش یابد بلکه اقتدار نظام به خودکفایی و خارج کردن نیازمندان از چرخه حمایتی است.

به گزارش ایلنا، پرویز فتاح در مراسم جشن خودکفایی 2555 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی برگزار شد با بیان اینکه در مکتب اسلام به دستگیری از نیازمندان تاکید شده و توجه به این مهم وظیفه‌ای همگانی است افزود: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از استعدادها و توانمندیهای بالایی برخوردارند و از همت بلند آنها باید درس گرفت.

وی افزود: اقتدار نظام به این نیست که تعداد مددجویان نهادهای حمایتی آن افزایش یابد بلکه اقتدار نظام به خودکفایی و خارج کردن نیازمندان از چرخه حمایتی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد انسان های عزتمند و با کرامت هستند که باید با حمایت‌های صحیح و بی منت به جایگاه واقعی خود برسند.

وی خاطر نشان کرد : جامعه باید درک درستی از افراد تحت پوشش نهادهای اجتماعی به ویژه نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته باشد و این امر نیازمند فرهنگ سازی گسترده است.

سید پرویز فتاح ضمن دعوت از مسئولین در ارانه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت اظهار کرد: مسئولین باید هر چه در توان دارند برای حمایت از محرومان و نیازمندان به کار گیرند.

وی افزود: بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نگاه ویژه‌ای داشته باشند و راه را برای آن ها هموار سازند.

پرویز فتاح مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را افرادی پایبند و مقید دانست و خاطر نشان کرد: مددجویان اقساط تسهیلات خود را به موقع پرداخت می کنند و حساب این قشر از کسانی که دارای تعهد و مسئولیت پذیر نمی باشند جداست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: همه باید برای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت پای کار آیند، دولت در این زمینه مصصم است و هر کسی قدمی در این راه گذارد اجر آن را چند برابر خواهد دید.

وی استان مرکزی را به پایتخت صنعت ایران تشبیه و تصریح کرد : این استان دارای پتانسیل و توانمندیهای زیادی است که باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه محرومان نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و سایر عرصه ها داشته اند و این قشر همواره حامی و وفادار به نظام و یاور ولایت بوده اند.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه تمام اقدامات کمیته امداد از قبیل خودکفایی ، پرداخت وام و ایجاد اشتغال با مطالعه و روش های موثر انجام شود افزود : بدون مطالعه و فکر عمل کردن می تواند بر مشکلات موجود بیافزاید.

وی با اشاره بر لزوم همه گیر شدن بیمه های تامین اجتماعی خاطر نشان کرد : با انجام این کار بنیادی بسیاری از مشکلات مردم حل و عزت آنها حفظ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز