خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران؛

صاحبان باغ ستارخان نسبت به آبیاری باغ اعتراض کردند

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۳۴۵

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به اعتراض اعضای شورای شهر تهران مبنی بر خشک شدن باغی در ستارخان گفت: صاحبان باغ ستارخان نسبت به آبیاری باغ اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبداللهی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به تذکرات اعضای شورای شهر درباره باغ ستارخان گفت: مساحت این باغ 12 هزار و 360 متر است و در سال 90 صاحبان این زمین و باغ مکلف شدند؛  این باغ را به همین شکل نگهداری کنند.

وی با اشاره به روند بازدیدهای میدانی و همچنین صدور رأی‌های مختلف برای حفظ این باغ تصریح کرد: در تاریخ 94.3.30 و در ارتباط با این پرونده صاحب این ملک یک میلیارد و 300 میلیون تومان جریمه شد و بر همین اساس مکلف به حفظ باغ شد.

عبدالهی با اشاره به تصرف این زمین براساس تبصره یک ماده ششم بیان داشت: شهرداری منطقه در روزهای گذشته مجدداً ورودی را به این زمین داشته است و کارهای پاکسازی و آبیاری را آغاز کرده است که باز هم شاهد تجمع صاحبین در این زمین بوده‌ایم.

عبداللهی اظهارکرد:  مجوز درخواست بازدید از پرونده را از منطقه2 داشتیم و درسال 94 نیز مجدداً در ارتباط با این پرونده رای دادیم که جریمه این مکان یک میلیون و 600 هزار تومان بوده است. ضمن آنکه بنا بر تبصره یک ماده 6 رای به تصرف باغ دادیم.

وی از تهاتر این باغ با صاحب ملک خبرداد و گفت: بنا داریم در این زمینه تهاتری را با صاحب ملک انجام دهیم.

وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: تمنا دارم مواردی مشابه این  را با بنده در میان بگذارید تا پیگیری کنیم.

وی درخصوص سخنان قناعتی در خصوص خرید زباله‌سوز چینی گفت: ما در نشست‌های تخصصی کمیسیون خود به این نتیجه رسیدیم که باید زباله‌سوز تهیه کنیم و حتی یک زباله‌سوز 200 تنی ساخته‌ایم.

وی ادامه داد: برای موضوع زباله‌سوز 80 میلیارد تومان ردیف بودجه در نظر گرفته شده و نگاه ما این است که سرمایه‌گذاری صد درصدی در این خصوص داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است عمده دستگاه‌های دنیا دارای تکنولوژی چینی نباشند، اما 50 تا 60 درصد تجهیزات دستگاه‌ها در چین ساخته می‌شود. چرا که کشور چین امروزه در بحث تکنولوژی در موضوعات شهری پیشرفت زیادی داشته است.

طلایی در ادامه تاکید کرد: انتظار داریم معاون خدمات شهری با کمیسیون سلامت هماهنگ باشد و بدون هماهنگی با این کمیسیون در ارتباط با زباله‌سوز اقدام نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز