خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

کشف 130 تن کالای قاچاق در 48 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۷۳

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 130 تن لباس و کالای قاچاق در 48 ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه اولویت پلیس در حوزه جرائم اقتصادی مبارزه با قاچاق کالا در سطح کشور و به خصوص تهران بزرگ افزود: با تلاش ماموران ما در پلیس مبارزه با قاچاق کالا، شناسایی و اقدامات لازم در این باره صورت گرفته و امسال توانسته‌ایم، نسبت به مشابه سال گذشته 60 درصد کشفیات بیشتر داشته باشیم.

فرمانده تهران بزرگ با اشاره به اینکه شب گذشته یک محموله قاچاق لباس از غرب کشور به میزان 105 تن کشف و ضبط شد، افزود: در 48 ساعت گذشته نیز 25 تن کالای قاچاق کشف شده است که در مجموع در چند روز گذشته 130 تن لباس قاچاق کشف شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر تلاش پلیس در مبارزه با قاچاقچیان گفت: در عملیات شب گذشته یک تبعه خارجی و 4 نفر ایرانی دستگیر شدند. مبدا محموله قاچاق یکی از کشورهای غربی بوده و ارزش ریالی آن در حال بررسی است.

ساجدی‌نیا درباره تمهیدات پلیس برای شب‌های قدر گفت: همچون سنوات گذشته در حوزه انتظامی و ترافیکی برنامه‌ریزی خواهیم داشت و تلاش ما بر این است که حضور پررنگ‌تری در شهر داشته باشیم. از این رو پیش‌بینی‌های لازم در این باره صورت گرفته است.

وی درباره کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان نیز تاکید کرد: در 11 روز اول ماه مبارک شاهد کاهش 25 درصدی جرائم در همه حوزه‌ها بودیم که نسبت به سال گذشته این رقم افزایش داشته است.

وی همچنین درباره برخورد با معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: برخورد با فروشندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر ادامه دارد و درباره جمع‌آوری معتادان نیز در انتظار احداث کمپ مناسب در این باره هستیم.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: همانگونه که پیش از این گفته‌ایم، در کمتر از چند روز می‌توانیم، این افراد را جمع‌آوری کنیم اما هنوز مکان مناسبی از سوی مسئولان مربوطه علیرغم همه وعده‌هایی که داده بودند، ایجاد نشده است.

وی همچنین درباره برخورد با روزه‌خواران نیز گفت: در این باره نسبت به سال گذشته تخلفات کمتری را شاهد بودیم. همچنین در حوزه اصناف نیز تخلف کاهش داشته است

ساجدی‌نیا افزود: برخوردها با افراد نیز در حد تذکر بوده و امیدواریم که مردم عزیزمان که توان گرفتن روزه را ندارند، بیشتر مراعات روزه‌داران را کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز