خبرگزاری کار ایران

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی:

فانی به خوبی از مظلومیت آموزش و پرورش دفاع کرد

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: از آقای فانی که به خوبی از مظلومیت آموزش و پرورش دفاع کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس اظهار داشت: از حسن اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس که نشان دادند؛ مشکل آموزش و پرورش را در جای دیگری می‌بینند نه شخص وزیر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: از اینکه این استیضاح باعث شد؛ مسائل آموزش و پرورش از تریبون مجلس در عرصه عمومی کشور مطرح شود تا شاید طرح این مسائل پایه‌ای برای ایجاد یک عزم ملی برای حل معضلات آموزش و پرورش باشد، از نمایندگان استیضاح کننده نیز تشکر می‌کنم.

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ادامه داد: از آقای فانی که به خوبی از مظلومیت آموزش و پرورش دفاع کردند، ضمن تقدیر و تشکر می خواهیم با قوت و سرعت بیشتری جمع همکاران خود را بسیج کرده تا رهنمودها و برنامه‌های ریاست جمهوری در حوزه آموزش و پرورش را هرچه زودتر عملیاتی کنند.

کمیجانی تصریح کرد: در هر صورت آن چیزی که برای ما محرز شد، این است که دولت و مجلس باید متحدانه برای حل مشکلات آموزش و پرورش همکاری داشته باشند و در حل معضلات آموزش و پرورش نگاه های سیاسی خود را کنار بگذارند و به طور عملی در پی حل مشکلات این نهاد انسان ساز باشند.

کد خبر : ۲۸۶۰۱۶