خبرگزاری کار ایران

انجمن صنفی مراکز علمی کاربردی کشور راه‌اندازی شد؛

اخباری: از مراکزی که کیفیت خود را ارتقا ندهند، حمایت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۴۹۷

انجمن صنفی مراکز علمی کاربردی کشور شب گذشته راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مراسم با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس، محمد اخباری سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، حبیب کاشانی عضو شورای شهر، جواد علیزاده رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز علمی کاربردی و جمعی از روسای مراکز علمی و کاربردی در باشگاه پیام برگزار شد. همچنین در این مراسم از سایت این انجمن رونمایی شد.

جواد علیزاده رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز علمی کاربردی در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی همه ساله‌ از بحران‌های مختلفی عبور کرده و هر ساله و هر ترم بدون بحران نبوده‌ایم.

وی افزود: در دولت جدید و با حمایت دکتر اخباری سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، انجمن صنفی مراکز علمی-کاربردی کشور توانست از مراجع قانونی (وزارت کار و وزارت کشور) مجوز بگیرد.

علیزاده با تقدیر و تشکر از کسانی که در راه‌اندازی این انجمن نقش داشتند، گفت: این انجمن شامل 600 عضو از مراکز علمی کاربردی کشور است و در جهت حمایت از اهداف آموزش عالی فعالیت خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز علمی کاربردی اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این انجمن حق صنفی مراکز علمی-کاربردی کشور گرفته شود.

وی هدف اصلی این انجمن را حمایت از حقوق مراکز علمی- کاربردی خصوصی کشور عنوان کرد.

 در ادامه محمد  اخباری سرپرست دانشگاه علمی-کاربردی کشور با اشاره به اینکه معتقدم باید با ایجاد تشکل‌های مردمی مشارکت را در سطح کشور افزایش دهیم، گفت: زمانی که در خصوص راه‌اندازی این انجمن صحبت شد؛ من خودم علاقه‌مند به راه‌اندازی آن بودم، البته با وجود اینکه هم فرصت و هم تهدید است که البته ما با رویکرد فرصت محوری به آن نگاه می‌کنیم و امیدوارم این انجمن در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر واقع شود.

اخباری ادامه داد: یکی از بندهایی که وزیر  علوم نیز بر آن تاکید کردند، مساله بخش خصوصی و مشارکت آن در توسعه آموزش‌های مهارت محور است، چرا که بخش خصوصی در توسعه آموزش‌های مهارت محور و کارآفرین نقش اساسی ایفا می‌کند.

سرپرست دانشگاه علمی-کاربردی کشور با تاکید بر اینکه ما به دنبال ارتقای کیفیت مراکز هستیم، خاطرنشان کرد: مراکزی که نتوانند؛ کیفیت خود را افزایش دهند، ما امکان حمایتی خود را از آنها سلب می‌‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در کنار هم در جهت ارتقای مهارت آموزش محور  و کیفیت محور  و پودمانی گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز