خبرگزاری کار ایران

فراخوان مشمولان عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۰۶

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از فراخوان مشمولان عضو هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، برای اعزام به خدمت خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست، گفت: در سال جاری کلیه مشمولان عضو هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، درتاریخ 15/05/94 به دوره آموزشی نظامی اعزام می‌شوند.

وی افزود: این دسته از مشمولان به منظور گذراندن دوره آموزش نظامی می بایست با در دست داشتن برگ معرفی نامه مشمولان، راس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 15/05/94 به آموزشگاه شهید مدرس سپاه واقع در کیلومتر 28 بزرگراه تهران- کرج، جنب پارک جهان نما، مراجعه نمایند.

به گفته این مقام انتظامی کلیه مشمولان عضو هیئت علمی وزارت خانه های بهداشت، علوم وتحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شاهد، با تایید ستاد کل نیروهای مسلح، می توانند از این سهمیه استفاده نمایند؛ همچنین برای افراد مذکور پس از اتمام مدت تعهد، کارت پایان خدمت صادر می شود لذا ضرورت دارد تا به همین منظور دوره آموزشی را سپری کنند.

علیدوست گفت: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمایند.

وی خاطرنشان کرد: عدم حضور این افراد در تاریخ تعیین شده به منزله غیبت محسوب شده و نسبت به لغو تعهد آنان اقدام می شود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: این افراد پس از گذراندن دوره مذکور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بکارگیری می شوند.

لازم به ذکر است: کلیه مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام از جمله برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و .. را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت، به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز