خبرگزاری کار ایران

نتایج انتخابات نظام پرستاری 9 تیر ماه اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۲۰۰

جانشین رییس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری تعداد آرای اخذ شده در بیش از 480 صندوق ثابت و سیار در 118 شهرستان واجد شرایط برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری را 30 هزار و 491 رای اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، فریدون خیری ضمن اعلام این خبر افزود: این دوره نسبت به سومین دوره انتخابات نظام پرستاری که 23 هزار و 624 رای اخذ شده بود، 29.1 درصد رشد داشته است.

جانشین رییس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، کل آرای اخذ شده در شهر تهران را 2 هزار و 178 رای بیان کرد و افزود: چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در شهر تهران 56.8 درصد نسبت به دوره سوم که هزار و 389 رای اخذ شده بود، رشد داشته است.

به گفته خیری، در 118 شهرستان واجد شرایط انتخابات نظام پرستاری، هزار و 62 نفر به عنوان هیات مدیران و 472 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی در ادامه، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در روز جمعه 29 خرداد ماه، گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی بیمارستان ها و شهرستان ها در کشور و همزمانی روز انتخابات با دومین روز از ماه مبارک رمضان، تعداد صندوق های ثابت و سیار اخذ رای به نحوی در نظر گرفته شد تا موجب سهولت در دسترسی مشمولین ماده 16 قانون تشکیل سازمان نظام پرستاری به صندوق های اخذ رای شود.

جانشین رییس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با بیان این که ساعات اولیه اخذ رای از ساعت 8 صبح تا ساعت 6 بعدازظهر بود، اظهار داشت: زمان انتخابات به مدت دو ساعت جهت دسترسی همکاران شیفت شب در مراکز درمانی و بیمارستان ها به صندوق های اخذ رای تمدید شد.

وی افزود: 2 ساعت پایانی یعنی از ساعت 20 تا 22 در اختیار هیات های نظارت و اجرایی شهرستان ها به منظور تمدید نهایی رای دادن قرار داده شد، که بخش عظیمی از همکاران از این فرصت جهت رای دادن استفاده کردند.

خیری همچنین، اول تیرماه را فرصتی برای اعتراض و شکایت از سوی کاندیدهای انتخابات چهارمین دوره سازمان نظام پرستاری بیان کرد و افزود: نتایج نهایی این انتخابات در روز سه شنبه 9 تیرماه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز