خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی به ایلنا خبر داد:

تهیه نقشه از محل‌های حضور کودکان خیابانی به منظور شناسایی آنها

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۹۱۳

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: نقشه‌ای از محل‌های حضور کودکان خیابانی به منظور شناسایی آنها تهیه می‌شود.

حبیب الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره  فعالیت‌های اخیر این سازمان در حوزه کودکان خیابانی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای با NGOهای فعال در حوزه کودکان خیابانی داشتیم گفت: دراین جلسه حدود 40 سازمان مردم نهاد، نمایندگان شهرداری، سازمان بهزیستی و وزارت رفاه حضور داشتند تا بتوانیم کاری بین‌بخشی در جهت ساماندهی بهتر کودکان خیابانی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار نهایی آن شد که کارگروهی مشترک میان سازمان بهزیستی و سازمان‌های غیردولتی تشکیل شده تا از طریق برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده، نقشه‌ای از محل‌های حضور کودکان خیابانی تهیه کنیم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: البته در هر حال حاضر سازمان بهزیستی و سازمان‌های مردم‌نهاد اطلاعات خوبی در زمینه این اماکن دارند، اما تهیه نقشه این اماکن سبب می‌شود که بتوانیم بهتر از گذشته به مساله کودکان خیابانی پرداخته و از آنان حمایت کنیم.

مسعودی‌فرید همچنین درباره حمایت از زنان آسیب‌دیده توسط سازمان بهزیستی یادآورشد: در حال حاضر 26 مرکز نگهداری از زنان آُسیب‌دیده در کشور فعال هستند که تمامی حمایت‌های جسمی، روانی و اقتصادی از آنان توسط سازمان بهزیستی انجام می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز