خبرگزاری کار ایران

اشتری:

آمادگی داریم ظرف 10 روز تمام معتادان را جمع‌آوری کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۴۹

فرمانده نیروی انتظامی درباره طرح پلیس اقتصادی گفت: ‌در سال گذشته طرح پلیس اقتصادی تقدیم وزیر اقتصاد شد، یک سری اصلاحات داشت که انجام شد و حتی در حاشیه یکی از جلسات با ایشان صحبتی کردیم؛ ما آماده هستیم این همکاری را شروع کنیم و منتظر جواب وزارت اقتصاد هستیم،فرمانده نیروی انتظامی درباره طرح پلیس اقتصادی، بیان داشت: ‌ در سال گذشته طرح پلیس اقتصادی تقدیم وزیر اقتصاد شد، یک سری اصلاحات داشت که انجام شد و حتی در حاشیه یکی از جلسات با ایشان صحبتی کردیم؛ ما آماده هستیم این همکاری را شروع کنیم و منتظر جواب وزارت اقتصاد هستیم،

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان وظیفه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: 290 هزار نفر مشمول غایب در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کردند که برای 50 هزار نفر از آنها پیامک ارسال شده تا ادامه کار خود را انجام دهند؛ برای 6200 نفر از این تعداد کارت صادر شده و در حدود 2 هزار و 500 کارت دیگر نیز در دست آماده‌سازی است که در آینده اطلاع‌ رسانی می‌شود.

به گفته وی، حدود 2 هزار و 700 نفر از ثبت‌نام کنندگان شرایطشان برای شرکت در طرح جریمه احراز نشده است که به آنها اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی درباره مرحله بعدی ثبت‌نام، گفت: در این مورد ستاد کل باید اعلام نظر کند که ان شاءالله بعد از اعلام، نیروی انتظامی مراحل بعدی را به اطلاع شهروندان خواهد رساند؛ در صدد هستیم که با سرعت و دقت بیشتر مرحله صدور کارت‌ها را داشته باشیم و به حائزین شرایط کارت‌ها برسد.

فرمانده ناجا درباره طرح جریمه مشمولان غایب از یک طرف و ترغیب جوانان به نرفتن سربازی به امید خرید جریمه، گفت: مطمئناً کسانی که در موعد مقرر به سربازی می‌روند، فرآیند زندگی را به سهولت پیش می‌برند و در هر صورت قانون هرچه بگوید لازم ‌الاجرا است، از سوی دیگر مراجعه جوانان ما در ماه‌های اخیر نشان‌دهنده اشتیاق آنها برای انجام خدمت سربازی است.

وی درباره طرح پلیس اقتصادی، بیان داشت: ‌ در سال گذشته طرح پلیس اقتصادی تقدیم وزیر اقتصاد شد، یک سری اصلاحات داشت که انجام شد و حتی در حاشیه یکی از جلسات با ایشان صحبتی کردیم؛ ما آماده هستیم این همکاری را شروع کنیم و منتظر جواب  وزارت اقتصاد هستیم، توافق‌نامه ارسال شده و باید نظرات وزارت اقتصاد بیاید.

این مقام ارشد انتظامی درباره جمع‌آوری معتادان گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ظرف 10 روز تمام معتادان سراسر کشور را جمع‌آوری کند، اما باید محل و کمپی آماده باشد، محل معتادان شناسایی شده و اگر محلی برای نگهداری آنها اعلام شود ناجا جمع‌آوری تمام معتادان را شروع می‌کند.

سردار اشتری درباره ضرورت تشکیل پلیس کودک و نوجوان، گفت: با توجه به مراجعان و گزارش‌هایی که داریم و نیز توجه ویژه‌ای که به کودک و نوجوانان قائلیم به دنبال آن هستیم که عرصه را مدیریت کنیم و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز