خبرگزاری کار ایران

تقدیر نماینده آیت الله سیستانی در کربلا از خدمات درمانی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۵۰۵

معاون اداره شئون طبی عتبه حسینی تاکید کرد: هر ساله تقدیرنامه ای از سوی علامه شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت الله سیستانی به پاس ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب به زائران به جمعیت هلال احمر تقدیم می شود.

به گزارش ایلنا، شیخ صبار کربلایی گفت: جمعیت هلال احمر ایران به واسطه خدمات بزرگ و گسترده ای که در سراسر جهان ارائه می دهد از جمله جمعیت های برتر و بزرگ در دنیا محسوب می شود.

وی به همکاری جمعیت هلال احمر ایران با عتبه حسینی مقدسه اشاره کرد و افزود: پس از سقوط دولت صدام همکاری های جمعیت هلال احمر ایران با عتبه مقدسه آغاز شد و تعامل ما با ایران در زمینه اعزام پزشکان ایران به کربلا در مناسبت های مختلف و اعزام بیماران برای درمان در ایران است.

معاون اداره شئون طبی عتبه حسینی ادامه داد: براساس بررسی های صورت گرفته از سوی عتبه حسینی، پزشکان ایرانی برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مناسبت های دینی و مذهبی در کربلا انتخاب شدند؛ چرا که پزشکان ایرانی به خاطر عشق به امام حسین (ع) از جان و دل برای زائران حسینی مایه می گذارند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر هر ساله پزشکانی با شخصیت های برجسته، حاذق و دارای مدارج عالی پزشکی را برای خدمت به زائران حسینی در کربلای معلی معرفی می کند، اذعان کرد: این انتخاب های درست و خدمات بسیار مطلوبی که از سوی پزشکان هلال احمر ایران به زائران ارائه می شود باعث شد تا همکاری های ما با هلال احمر ایران ادامه پیدا کند.

قدردان زحمات پزشکان ایرانی هستیم

به گفته شیخ صبار کربلایی در مراسم مختلف عاشورا، اربعین و نیمه شعبان زائران بسیاری به کربلا سفر میکنند که گاهی جمعیت آین زائران به چند ده میلیون می رسد و ارائه خدمات درمانی به این تعداد زائر از عهده هر کسی بر نمی آید اما در اربعین سال گذشته شاهد ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوبی از سوی پزشکان هلال احمر ایران در چادرهای عتبه و هلال احمر بودیم که از زحمات تمامی عوامل هلال احمر ایران، تشکر و قدردانی کرده و برای آنان آرزوی توفیق دارم.

وی با اشاره به تقدیر نماینده آیت الله سیستانی در کربلای معلی از خدمات درمانی که از سوی هلال احمر در ایام مناسبتی به زائران ارائه می شود، اظهار داشت: در برنامه های گذشته علامه شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت الله سیستانی تقدیرنامه ای را به پاس ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب به زائران به جمعیت هلال احمر تقدیم کرده است.

معاون اداره شئون طبی عتبه حسینی در پایان از زحمات و همکاری های دکتر سیدامیر محسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران؛ دکتر مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران؛ دکتر حیدری، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران و همچنین دکتر رضایی، نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در کشور عراق تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز