خبرگزاری کار ایران

صابری:

برخورد با پدیده زمین‌خواری نباید مقطعی باشد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۸۸

عضو حقوقدان شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که برخورد با پدیده زمین‌خواری مقطعی نباشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صابری در صد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به پدیده زمین‌خواری در کشور گفت: در این خصوص بر اساس بیانات مقام معظم رهبری اتفاقاتی رخ داده است، بطوریکه دستگاهها با فشار بیشتری از این پدیده جلوگیری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدوارم این اقدامات مقطعی نباشد، اظهار کرد: در حال حاضر این اعتماد در بین مردم ایجاد شده است و مردم باید از این موضوع آگاه باشند که این اقدامات مخصوص ریزدانه‌ها نیست و تمام دانه درشت‌ها، اشخاص و نهادهای مختلف را نیز در بر می‌گیرد.

عضو حقوقدان شورای شهر تهران با اشاره به  لایحه حمایت از حقوق معلولان گفت: در حال حاضر این لایحه با عنوان برنامه جامع حمایت از حقوق معلولان در هیات دولت به تصویب رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه سه سال روی این لایحه کار کارشناسی شده است، گفت: این برنامه به دو بخش تقسیم شده و یک بخش آن را دولت قصد دارد، به عنوان مصوبه تعریف کند که این نگرانی وجود دارد؛ با تغییر دولت‌ها این مصوبات با مشکل مواجه شوند. بخش دیگری از این برنامه نیز قرار است؛ در مجلس مورد بررسی قرار گیرد که از آنجایی که سال آخر مجلس است این نگرانی وجود دارد که بررسی آن با تاخیر مواجه شود.

صابری اضافه کرد: در خصوص تبصره بند 30  ماده 71 قانون شوراها با روزنامه همشهری صحبت کرده و از هیات رئیسه می‌خواهم موضوع را حل کنند تا نیازی به تذکر کتبی نباشد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز