خبرگزاری کار ایران

معاون مالی-اقتصادی شهرداری تهران:

سیاست‌ شهرداری کسب درآمدهای پایدار است

معاون مالی - اقتصادی شهرداری با بیان اینکه سیاست‌های شهرداری در راستای کسب درآمدهای پایدار است، گفت: 30 درصد از درآمدهای شهرداری پایدار بوده و تلاش می کنیم این میزان بیشتر شود.

قدرت گودرزی در حاشیه مراسم آیین‌ خوش‌حسابی در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح جامع درآمدهای پایدار در سال 86 گفت: تا به امروز رقم خوبی در بحث مشارکت مردمی در تهران داشتیم. در آن سال مشارکت مردم قریب 15 درصد بود که در شورای شهر مصوب شد سالی 5 درصد به این رقم اضافه شود و این اتفاق در سال 93 افتاد.

معاون مالی-اقتصادی شهرداری تهران اضافه کرد: مفهوم این مطلب آن است که مردم این موضوع را پذیرفته و اعتقاد دارند که کارهای خوبی در شهر تهران انجام می‌شود.

گودرزی ادامه داد: در سال 93، 50 درصد نسبت به سال گذشته مشارکت مردم را داشتیم و در مجموع از 15 درصد به 50 درصد مشارکت مردمی رسیدیم.

معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هر چند با صددرصد فاصله زیادی داریم اما همراهی مردم خوب بوده و مدیریت شهری تلاش می‌کند با حمایت مردم گام‌های بلندی را بردارد.

گودرزی تاکید کرد: سیاست‌های شهرداری در راستای کسب درآمدهای پایدار است و 30 درصد از درآمدهای شهرداری پایدار بوده و تلاش می کنیم این میزان بیشتر شود.

وی در پایان گفت: در سال جاری برای پرداخت دیون به پیمانکاران، اعتبارات خوبی را در نظر گرفته‌ایم.

کد خبر : ۲۸۱۱۲۱