خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس ترافیک شهری خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مسجد جمکران از فردا صبح

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۰۵۱

رئیس پلیس ترافیک شهری از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مسجد جمکران از فردا صبح خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا جهانگیری در جلسه اعضای کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای بودیم، گفت: مسئله‌ای که در این میان باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که 22.3 دهم درصد از تلفات جاده‌ای را موتورسواران تشکیل می دهند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: سال گذشته هزار و چهارصد و هشتاد و پنج نفر از موتورسواران در مسیرهای شهری، دو هزار و دویست و پنجاه و شش نفر در مسیرهای برون‌شهری، چهارصدو چهل و هفت نفر در مسیرهای روستایی و هزار و هفتصد و نه نفر در جاده‌ها کشته شده‌اند.

جهانگیری گفت: با پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم، 2 میلیون زائر در مراسم میلاد منجی در مسجد جمکران حضور خواهند داشت. از این رو 11 پارکینگ برای زائران در نظر گرفته شده و با اداره راه استان قم نیز در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی تاکید کرد: از فردا صبح محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مسجد جمکران اجرایی خواهد شد و کل استان قم در این موضوع همکاری‌های لازم را انجام داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز