خبرگزاری کار ایران

فانی:

احکام رتبه‌بندی معلمان از اول مهر صادر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۳۰

شورای آموزش وپرورش استان خوزستان با حضور وزیر آموزش وپرورش در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی عصر امروز در این شورا ، اظهار کرد: به دلیل جنگ واثرات آن، خوزستان دچار آسیب های جدّی شد و بسیاری از زیر ساخت های آن ازبین رفت  و در همین راستا نیز آموزش و پرورش این استان نیاز به رسیدگی خاص در دو بخش دارد، یکی از این بخش‌ها کمبود فضاهای آموزشی و تربیتی است که این رسیدگی را می‌توانیم با همکاری و همفکری استانداری خوزستان سامان ببخشیم، به این دلیل که اکثر فضاهای آموزشی استان در زمان جنگ یا در اختیار مجاهدان داخلی و یا در تصرف نیروهای دشمن قرار داشتند که به همین دلیل دچار آسیب شدند.

وزیر آموزش وپرورش افزود: دومین بخش کمبود نیروی انسانی است که به علت نا امن بودن استان در برهه‌ای از زمان بخش اعظمی از نیروهای آموزشی به نقاط دیگر کشور انتقال یافتند، لذا  با توّجه  به مجوّز استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور، سهم آموزش و پرورش خوزستان در این استخدام ،ویژه خواهد بود که در این راستا طبق قانون مجلس و با تصمیمات خوب گرفته شده، استخدام مربیان پیش دبستانی را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به سند تحوّل نظام آموزشی، گفت: این سند در سال 82 کلید خورد و در 91 توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوّب شد واین سند مهم ترین سند بالادستی آموزش وپرورش است که جامع همه اسناد بالادستی است و براین اساس نقشه ی راه را که یکی از مطالبات مقام معظّم رهبری( مدّ ظلّه العالی) بوده است را ارائه دادیم و امیدواریم با اجرای آن بتوانیم کیفیت آموزش و پرورش را درشأن جمهوری اسلامی افزایش دهیم.

فانی با تاکید بر این که استراتژی ما ارتقای کیفیت آموزش و پرورش است ، تصریح کرد: ساماندهی و بهینه سازی نیروی انسانی، توسعه ی مشارکت در آموزش وپرورش ، تمرکز زدایی ، عملیاتی کردن بودجه  آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی از سیاست های ما بر اساس این استراتژی بوده است .

وزیرآموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ شاخصی برای رتبه بندی اعلام نشده است و درحال تدوین شاخص ها براساس وظایف معلمان هستیم واحکام رتبه بندی از اول مهر ماه صادر خواهد شد.همچنین درسال94 اعتباری به میزان 1350میلیارد تومان برای رتبه بندی مصوّب شده است وبرای سال 95 نیز مبلغ 3500میلیاردتومان برا ی رتبه بندی معلّمان مصوّب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز