خبرگزاری کار ایران

مسابقات رباتیک مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد؛

محجوب: علم با مسابقه و رقابت پیشرفت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۰۵

نخستین دوره مسابقات داخلی رباتیک مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر (واحد تهران) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم 4 گروه برگزیده شدند و توسط رییس مراکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 گروه اول به سرپرستی خانم آهنگران، اول شد. گروه آقای حسن زاده؛ رتبه دوم، گروه آقای خوشنام؛ رتبه سوم و گروه آقای شاهچراغی رتبه چهارم را کسب کردند.

 همچنین در این مسابقه یک کودک 8 ساله که موفق به ساخت یک ربات شده بود، آن را به نمایش گذاشت و مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

 علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و رییس مراکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر که در این مراسم حضور داشت، با اشاره به اینکه می‌دانم؛ این مسابقات چقدر مورد استقبال و اشتیاق دانشجویان است، گفت: از دانشجویان و هم از آقای شهریاری دبیر کمیته علمی مسابقات و خانم ها سعادی و علیپور تشکر و قدردانی می‌کنم.

 وی با بیان اینکه علم با مسابقه و رقابت پیشرفت می کند، اظهار کرد: جسارت در علم بسیار خوب و خوش یمن است و رقابت در علم رقابت پسندیده‌ای است.

 دبیر کل خانه کارگر با بیا اینکه این مسابقه را سرآغاز کار مهمی می‌دانم، گفت: امتیازات کسب‌شده نزدیک به هم بود و به این جهت باید ابزارهای اندازه‌گیری دقیق‌تر باشند؛ این مسابقه را نشانه خوبی برای آغاز یک کار خوب می‌دانیم.

 وی خاظرنشان کرد: قبلا این گروه پژمرده بودند و حالا می‌بینیم که با برگزاری چنین مسابقه‌ای چقدر فعال و پویا شده‌اند.

 محجوب ادامه داد: از همه کسانی که اسباب برگزاری چنین مسابقه‌ای را فراهم کردند، تشکر می کنم و امیدوارم که این راه ادامه‌دار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز