خبرگزاری کار ایران

واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع برای بنزین و راه‌اندازی قرارگاه سایبری برای انتخابات

کد خبر : ۲۷۹۹۲۴

فرمانده نیروی انتظامی از انجام مراحل مقدماتی تشکیل پلیس افتخاری محلات خبر داد و گفت:امیدواریم که پلیس افتخاری تا پایان امسال شکل رسمی و قانونی به خود پیدا کند و در نیروی انتظامی نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تشکیل پلیس افتخاری در محلات گفت: تشکیل پلیس افتخاری یکی از کارهای خوبی بود که در نیروی انتظامی انجام شد و در مراحل مقدماتی است و امیدواریم که تا پایان امسال شکل رسمی و قانونی به خود پیدا کند و در نیروی انتظامی نهادینه شود.

وی در ادامه با اشاره به معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: امیدواریم با این تغییرات شتاب خدمت‌رسانی و احساس ارتقای امنیت در کشور بیشتر شود و تلاش همکاران ما سبب شود که سالی همراه با آرامش برای مردم ایجاد شود.

وی افزود: هدف اصلی ما در حوزه راهنمایی و رانندگی کاهش تخلفات جاده‌ای، ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از سامانه‌های کنترلی در راهنمایی و رانندگی است.

سردار اشتری درباره پیامک‌های شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تجمع برای افزایش قیمت بنزین گفت: مورد خاصی در این زمینه نداشتیم ضمن اینکه مردم ما هوشیارتر از این هستند که با این فراخوان‌ها تحرکی اینگونه داشته باشند.

وی درباره لزوم تجدید نظر در قانون راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: مرحله دوم تجدیدنظر در این قانون باید انجام شود.

 فرمانده نیروی انتظامی  با اشاره به اینکه هدف پلیس از این موضوع افزایش جریمه‌ها نیست گفت: هدف پلیس ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی است. در حقیقت ما به دنبال کاهش تلفات جاده‌ای هستیم و اگر قانونی اعمال می‌شود در راستای این هدف است. هدف ما جریمه کردن نیست؛ هدف ما بازدارندگی و کاهش تخلفات است.

فرمانده نیروی انتظامی درباره تشکیل شدن قرارگاه سایبری برای انتخابات گفت: هر وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته شود عمل می‌کنیم.

سردار اشتری همچنین در پاسخ به سوالی درباره ممنوعیت تردد خودروهای لوکس گفت: چنین موضوعی مطرح نشده است هرچه قانون در این زمینه مشخص کند ما عمل می‌کنیم و درباره این خودروها نیز مانند دیگر خودروها عمل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز