خبرگزاری کار ایران

قاتل سه عضو خانواده در گرگان دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۶۷۳

فردی که سه تن از اعضای خانواده‌اش را در شهرستان گرگان - استان گلستان- به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: پیش از ظهر امروز در کوی استرآبادی شهرستان گرگان مردم پس از شنیدن صدای شلیک اسلحه، با تلفن 110 تماس گرفتند و ماموران را در جریان امر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران یگان فوریت‌های پلیسی 110 بلادرنگ در محل حاضر و با همکاری مردم نسبت به دستگیری ضارب و کشف یک قبضه سلاح شکاری اقدام نمودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در بازدید از محل حادثه یک قبضه اسلحه به همراه پنج پوکه فشنگ کشف شد.

محمدرضا اکبری اضافه کرد: پس از بازدید از محل حادثه، ماموران پیکر نیمه‌جان دختری حدود 13 ساله را در محل حادثه مشاهده و با همکاری اورژانس وی به بیمارستان شهید صیاد شیرازی اعزام شد.

وی گفت: در بازرسی از آپارتمان محل وقوع جنایت جسد یک زن 35 ساله، مرد 56 ساله و دختربچه 13 ساله کشف شد و با حضور تیم‌های بررسی صحنه جرم و قاضی ویژه قتل در محل، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: برابر گزارش عوامل بیمارستان، علی‌رغم تلاش پزشکان، بعد از سه ساعت، این دختربچه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اکبری متذکر شد: این سه جسد از اعضای یک خانواده هستند و فرد دستگیر شده نیز همسر زن 35 ساله است و دختر 13 ساله نیز دختر ناتنی این فرد بوده است.

وی ابراز کرد: بررسی‌های مقدماتی پلیس نشان داد که مرد 56 ساله نیز پدر همسر متهم دستگیر شده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان در خصوص انجام تحقیقات تکمیلی درباره این واقعه گفت: متهم پس از دستگیری توسط عوامل انتظامی به دادسرا منتقل و به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: به دلیل مشاجره لفظی با همسرم، کنترل خود را از دست داده و دست به این اقدام زده ام.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز