خبرگزاری کار ایران

قناعتی در واکنش به تخلفات صورت گرفته در بانک شهر؛

اعضای شورای شهر نسبت به فعالیت بانک شهر حساس نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۰۱۸

عضو هیات رئیسه شورای شهر در واکنش به تخلفات صورت گرفته در بانک شهر گفت: اعضای شورای شهر نسبت به فعالیت‌های بانک شهر حساس نیستند.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مجلس درباره تخلفات صورت گرفته در بانک شهر گفت: در این دو سال که ما عضو شورای شهر هستیم، نظارت خاصی بر عملکرد بانک شهر صورت نگرفته است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر  خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر درباره عملکرد این بانک حساس نشده‌اند.

 قناعتی در پاسخ به سوالی درباره چرایی این موضوع گفت: نوع سیستم بانک شهر در این باره بی‌تاثیر نبوده است. معمولا حساب‌های مالی از سوی بازرسی که شورا معین می‌کند، بررسی می‌شود. شاید بانک شهر هم مورد بررسی بازرس قرار می‌گیرد.

وی افزود: بانک شهر به صورت هیات مدیره‌ای اداره می‌شود؛ درصدی از آن بخش خصوصی، بخشی شهرداری و بخشی وابسته به جاهای دیگر است.

این عضو شورای شهر گفت: فکر می‌کنم آن بخشی که مربوط به شهرداری است، از سوی بازرس شورای شهر بررسی می‌شود، اما عملکرد کل بانک مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی با اشاره به تذکری که درباره عملکرد این بانک در مجلس داده شده است، گفت: لازم است در این باره ورود پیدا کنیم و در کمیسیون بودجه این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز