خبرگزاری کار ایران

پایان معاینات پزشکی حجاج تا اول رمضان

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۰۵

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت از پایان یافتن معاینات پزشکی حجاج تا اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان حج و زیارت، عادل مقصودی نژاد، افزود: معاینات زایران حج تمتع 94 از دو هفته پیش آغاز شده است و تا اول ماه رمضان پایان می یابد.

وی اظهار داشت: امسال به پزشکان زن ابلاغ شده است که باید معاینات بانوان زائر را از ایران آغاز کنند تا ارتباط بیشتری با آنان طی سفر داشته باشند.

مقصودی نژاد گفت: در حج تمتع امسال 280 پزشک به همراه کاروان ها اعزام می شوند و در زمان حاضر نیز احکام ماموریت 200 پزشک ابلاغ شده است.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: در حج تمتع امسال حدود 60 تا 70 پزشک زن همراه کاروان ها اعزام می شوند.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته درمانگاه ها و بیمارستان های مخصوص حجاج ایرانی در مدینه منوره و مکه مکرمه در ایام حج تمتع دایر خواهد شد و افزون بر آن ، پزشکان متخصص در هتل های محل استقرار زایران ایرانی نیز مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچون سال گذشته در اقامتگاه های زایران ایرانی دارای جمعیت 700 زایر در مکه مکرمه یک پزشک زن و اقامتگاه های زایران ایرانی در مدینه منوره به ازای هر 500 زایر یک پزشک زن مستقر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز