خبرگزاری کار ایران

سروری:

برخی برای تبدیل فرصت‌ها به تخریب‌ تخصص دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۷۴

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از دوستان برای تبدیل فرصت‌ها به تخریب‌ها تخصص دارند در دفاع از عملکرد ستاد هماهنگی درباره شورایاری‌ها، گفت: بهتر است توضیح دهید ستاد هماهنگی شورایاری‌ها چه مجموعه‌ای است اگر زینت‌المجالس است جمعش کنید و بگویید نمی‌خواهید این ستاد تشکیل شود.

پرویز سروری در صد و پنجاهمین و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره استگاه متروی جهاد، که به تازگی افتتاح شده است، گفت: برای جانبازان و معلولین دراین ایستگاه مترو فضایی تعریف نشده، از شهرداری تقاضا می‌کنیم برای این مساله فکری کند.

وی تاکید کرد: امکانات شهری باید در اختیار همه قرار بگیرد. احداث مسیر مناسب برای معلولین و جانبازان هزینه زیادی ندارد ضمن اینکه طبق دستورالعمل برای این موضوع باید پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد.

وی در انتقاد به سخنان سالاری درباره اقدام هیات نظارت بر شورایاری‌ها و تصمیمات آن برای شورایاری، گفت: برخی از دوستان برای تبدیل فرصت‌ها به تخریب‌ها تخصص دارند.

وی افزود: در بحث شورایاری‌ها کار بزرگی انجام شد و در این دوره انتخاباتی هم‌طراز انتخابات ملی صورت گرفت؛ اما نکاتی عنوان می‌شود که تعجب ما را برمی‌انگیزد و حتی برخی موضوعات را به نظام نسبت می‌دهند.

سروری تاکید کرد: شورایاری‌ها مجموعه‌ای بودندکه درباره آن‌ها آسیب‌شناسی انجام شد.

وی تاکید کرد: شورایاری‌هادر انجام ماموریت‌های خود تنها هستند و ظرفیت‌های محله برای کمک به آن‌ها پای کار نمی‌آیند.

این عضو شورای شهر افزود: ما در آیین‌نامه، فضایی را ایجاد کردیم که تمام ظرفیت‌ها از قبیل مساجد، سمن‌ها و بسیج به شورایاری‌ها کمک کنند. ما شورایاری‌ را تقویت کردیم تا نماینده محله نماینده‌ای تاثیرگذار در محله خود باشد.

وی تاکید کرد: ما تقابل‌ها در محله را تبدیل به تعامل کردیم و ظرفیت بسیج و مساجد را با شورایاری‌ها همسو کردیم.

سروری افزود: در گذشته شهرداری هیات امنا را تعیین می‌کرد، ما این را از دست شهرداری خارج کردیم تا از ظرفیت محله برای تشکیل هیات امنا استفاده شود تا شورایاری تقویت شود.

این عضو شورای‌شهر، گفت: برخی از دوستان همه مسائل ر ا سیاسی می‌بیینند و با شبهه سیاسی به آن می‌نگرند.

وی افزود: بهتر است توضیح دهید ستاد هماهنگی شورایاری‌ها چه مجموعه‌ای است اگر زینت‌المجالس است جمعش کنید و بگویید نمی‌خواهید این ستادذ تشکیل شود دست وپای ستاد را قطع کرده‌اید و می‌گویید آب هم می‌خواهید بخورید باید در شورا مطرح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز