خبرگزاری کار ایران

جاده‌های شمالی از ظهر امروز یکطرفه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۱۶

جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده قدیم رشت - قزوین از ظهر امروز دارای محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: هم‌ اکنون تمام جاده‌ها از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

بر اساس این گزارش، در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۲ ظهر امروز ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سمت کرج (میدان امیرکبیر) به سمت چالوس اعمال می‌شود که این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت. از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد فردا یکشنبه از ۱۵ کیلومتر بالاتر از مرزن‌آباد تردد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

در جاده هراز از ساعت ۱۳ از رودهن به سمت آمل ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شروع می‌شود که تا ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ادامه خواهد داشت؛ همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۱ بامداد از سمت آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.در جاده قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد انواع کامیون و ترایلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز تا ۲۳ امشب ممنوع است.

همچنین تردد موتورسیلکت تا ساعت ۲۴ امشب در مسیرهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و مسیر تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به اسثتنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امشب از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز