خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر صنعت و معدن خبر داد:

برگزاری دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۳۱

مشاور وزیر صنعت و معدن در امور زنان و خانواده از برگزاری دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در عرصه اقتصاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در یازدهمین نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاورین وزرا با اشاره به نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار که اردیبهشت سال گذشته با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد، گفت: امسال نیز دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در  اقتصاد  به صورت بین‌المللی در شهریورماه برگزار می‌شود که یکی از مهمترین رویدادهای مرتبط با توسعه اقتصادی در کشور خواهد بود.

وی افزود: این رویداد از سه بخش تشکیل خواهد شد که بخش اول آن مرتبط با دولت،‌ بخش دوم آن مربوط به بخش خصوصی و بخش سوم مرتبط با سازمانهای مردم نهاد است.

مشاور وزیر صنعت و معدن ادامه داد: با توجه به این که در بخش اقتصاد یکی از مهمترین مشکلات اشتغال است، معرفی و پرداختن به کارآفرینان زن نیز اهمیت ویژه ای دارد به طوری که در طی این رویداد ، کارآفرین زن برتر کشور معرفی شده و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

جلودارزاده با اشاره به بخش بین‌المللی این نمایشگاه اظهار کرد: برگزاری همایشی با مشارکت کشورهای مختلف در زمینه پرداختن به مبانی علمی و فکری نقش‌آفرینی زنان نیز از جمله برنامه های ما در این زمینه است. همچنین فعالیت‌های مربوط به این همایش در یک کتاب مستندسازی خواهد شد.

وی با ابراز امیدورای از اینکه در نمایشگاه شاهد مشارکت کشورهای دیگر نیز باشیم، افزود: برگزاری این نمایشگاه و همایش بر عهده یک شورای راهبردی با ریاست معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خواهد بود .

گفتنی است  این نمایشگاه در 5 سالن نمایشگاه بین المللی از 24 شهریور آغاز به کار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز