خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل رایزن پاد:

متهم حادثه مهاباد کارمند هتل تارا بود

مدیر عامل گروه شرکت رایزن پاد (آفتاب گردشگری)؛ مجموعه‌ای که گفته می شد، "س، م، ه" فرد متهم در حادثه مهاباد یکی از کارمندان آن است، هر گونه ارتباط با این فرد را تکذیب کرد.

امیر اصلان‌زاده در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه «س، م، ه» کارمند هتل تارا است، تاکید کرد: این فرد از کارکنان هتل بوده و خود مدیر هتل تارا این فرد را استخدام کرده بود. گویا این فرد قبلا با هتل کویستان همکاری می‌کرد و بعد هم به هتل تارا معرفی و در آنجا مشغول به کار شد، امانمی دانم واقعا ارزیاب هتل بوده یا نه.

وی با بیان اینکه فرد متهم هیچ ارتباطی با مجموعه ما نداشته است، ادامه داد: «س، م، ه» نه با مجموعه رایزن پاد و نه با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هیچ ارتباطی ندارد و کسانی که این ادعا را دارند، باید برای حرف‌های خود سند ارائه کنند.

فرماندار شهرستان مهاباد در ابتدا در معرفی هویت این متهم وی را ارزیاب هتل و یکی از کارکنان شرکت اندیشه تلاشگران کاراد که از شرکت‌های اقماری گروه مالی گردشگری (بانک گردشگری) است، معرفی کرد اما چند ساعت پس از آن اظهارات منتسب به خود را تکذیب و از مسئولان آن شرکت و مجموعه عذرخواهی کرد. بعد از آن گفته شد، متهم از کارکنان شرکت رایزن پاد است که مدیر این شرکت این ادعا را تکذیب کرد.

کد خبر : ۲۷۶۵۰۸