خبرگزاری کار ایران

فتاح:

کمیته امداد را ساده اداره می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۹۱

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه فاصله تشریفاتی با مددجو شایسته نیست، گفت: ما می‌خواهیم کمیته امداد امام(ره) را ساده اداره و مسیر خدمت رسانی به نیازمندان کوتاه کنیم .

به گزارش ایلنا، سید پرویز فتاح در دومین سفر استانی به خوزستان در جمع مددکاران این استان با بیان اینکه کمیته امداد نهادی انقلابی ،الهی و نورانی است نه یک اداره یادآورشد:ما می خواهیم همه منابع را به نفع مددجو بسیج کنیم یک هدف هم بیشتر نداریم و آن رسیدگی به نیازهای اساسی مددجویان است.

وی با بیان اینکه حتما باید فصل جدیدی را درکمیته امداد آغاز کنیم گفت باید یک مهندسی مجدد صورت پذیرد و یک شرایط جدید بوجود آید. مردم به این کار ما نیاز دارند و چشمان زیادی به امداد دوخته شده است .

رئیس کمیته ا مداد گفت:  ما می خواهیم از تمام ظرفیت دولت ، مجلس و قوه قضائیه استفاده کنیم و طی روزهای گذشته ملاقات هایی هم با مسئولان مختلف نظام داشته ام و درخواست نموده‌ام که همه در کار امداد سهیم شوند فقط کمیته امداد نمی تواند این مسئولیت سنگین را سامان دهد. همه ایران باید دراین کار سهیم شوند نظام اسلامی معنایش این است چون امیرالمومنین این کار را کرده است .

وی گفت : هر هزینه زائد برابر است با حقوق صدها مددجو ، باید باورمان شود جایی برای اسراف در کمیته امداد وجود ندارد باید تشریفات زائد اداری حذف شود ، مددجویان باید به آسانی به مسئولان این نهاد دسترسی داشته باشند .رفتار ما نباید موجب سلب اعتماد مردم شود ؛چرا که اصلی ترین سرمایه ما در امداد اعتماد عمومی است.

فتاح افزود: اگر همه همدل شویم هم افزایی ایجاد شده و می شویم یدواحده .آنوقت همه یک حرف می زنیم آنوقت می شویم شهید باکری در همین دزفول، اگر به پایگاه لشگر عاشورا می رفتید باید می گشتید آقا مهدی را پیدا کنید چون معلوم نبود درکدام چادراست هزاران چادر، یکیش آقا مهدی، هیچ نشانه ای نداشت می خواست بگوید من یک بسیجی ام این مقام شهید باکری است این مرام شهید همت است . مرام بسیجی این است. حضرت آقا هم مسئولیت کمیته امداد را به یک بسیجی سپرده است و ما باید بسیجی وار عمل کنیم .

وی شغل مددکاری را بسیار با اهمیت دانست و افزود:.باید بهترین شرایط کاری را برای مددکاران فراهم آوریم و مددکاران اختیار تصمیم گیری داشته باشند و همه امدادگران در نقش مددکار ایفای نقش کنند به همین جهت حقوق مددکاران را افزایش می دهیم تا همه مدیران بخواهند مددکار شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر عوامل تاثیر گذار بر پدیده فقر،اظهار کرد:هدف ما کسب رضایت مددجو است و این امر باید در چهره مددجو هویدا باشد و مجموع این امر رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز