خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

اقتدار پلیس باید بازدارنده باشد

فرمانده نیروی انتظامی، فلسفه وجودی پلیس را دفاع از جمهوری اسلامی و ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: اقتدار پلیس باید بازدارنده و باعث افزایش امنیت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در مراسم سی و ششمین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، گفت: امیدواریم همانگونه که در سوگندنامه شما به آن اشاره شد، سربازان لایق برای ولایت باشید و برای هرچه بیشتر اجرایی کردن نظم، امنیت و آسایش برای مردم بکوشید و باعث افتخار کشور اسلامی خود باشید.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای دینی-انقلابی بر نیروی انتظامی و دانشگاه امین به خوبی متبلور است، اظهار داشت: همکاران ما و کسانی که در مرز، مشغول مجاهدت هستند و کسانی که در شهر‌ها و در مراکز آموزشی حضور دارند، دارای روحیه انقلابی و دینی هستند و به فرموده مقام معظم رهبری باید این فضا تقویت شود.

اشتری با تاکید بر اینکه اساس کار ما مسائل دینی و حفاظت از ارزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: فلسفه وجودی ما دفاع از ارزش‌هاست و انشاله با این روحیه جهادی بتوانیم گامهای بلندتری را در راستای امنیت مردم برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه هدف و مسیر شایسته‌ای که شما انتخاب کرده‌اید جای شکر دارد، گفت: باید خدا را شاکر باشید که قدم در این راه نهادید و حتما از طینت پاک و دعای پدر و مادر و توسل در این مسیر گام گذاشته‌اید؛ مسیری که شروعش با خدمت و پایانش با شهادت خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید افتخار کنید که امروز لباس سربازی امام زمان را برتن کرده‌اید.

اشتری با بیان اینکه نعمت امنیت بزرگ‌ترین نعمت برای بشریت است، خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد پیشرفت و توسعه هم نخواهد بود. مبنای رشد و تعالی و پیشرفت هر کشور امنیت است. انشاله با همتی که همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و نیروی عظیم انتظامی دارند، بتوانیم از این نعمت بزرگ پاسداری کنیم و بر احساس امنیت در کشور بیافزاییم.

وی در پایان بیان کرد: امروز به برکت خون شهیدان، انفاس پربرکت امام راحل، هدایت‌های رهبری، همدلی و همزبانی ملت و دولت و دستگاه‌های متولی امنیت، کشور ما در امنیت خوبی بسر می‌برد.

کد خبر : ۲۷۳۸۶۳