خبرگزاری کار ایران

رییس جدید سازمان ثبت احوال کشور:

هیچ قولی در زمینه اجرای کارت هوشمند نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۲۲

رییس جدید سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به برنامه کارت هوشمند ملی گفت: این برنامه از توقعات سازمانی است اما من هیچ قولی در زمینه اجرای آن نمی‌دهم بلکه باید ظرفیت‌ها را بشناسم و از همه ظرفیت‌ها نیز استفاده خواهم کرد.

سیدعلیرضا آوایی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: ما نباید از برنامه‌ها و پیشرفت‌هایمان عقب بمانیم بلکه باید به کشورهای دنیا برسیم.

آوایی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: من هیچ جا با تیم نرفته‌ام. هرجایی که مشغول به کار شدم با‌‌ همان تیم (تیم قبلی) فعالیت خود را انجام دادم اما ممکن است بعدا برای کمک از افراد دیگری استفاده کنم.

وی به برنامه کارت هوشمند ملی اشاره کرد و اظهارداشت: این برنامه از توقعات سازمانی است اما من هیچ قولی در زمینه اجرای آن نمی‌دهم بلکه باید ظرفیت‌ها را بشناسم و از همه ظرفیت‌ها نیز استفاده خواهم کرد.

رییس سازمان ثبت احوال گفت: تلاش خواهم کرد از ظرفیت‌های موجود سازمان استفاده کنم اما معتقدم باید کمیته‌ای برای مرور بر شیوه‌ها و روش‌های کاری در این سازمان تشکیل شود تا بتوانیم بر اساس نظر این کمیته، کارهای موفق را ادامه دهیم و برخی اقدامات نیز بر اساس نیاز، تغییر کند.

آوایی در ادامه، استفاده از نیروهای سازمانی ثبت احوال، ارتباط با همکاران، ارتباط و سرکشی ازثبت احوال استان‌های مختلف، حفظ جایگاه و نظارت بر امور را از دیگر فعالیت‌های کاری خود عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز