خبرگزاری کار ایران

آسیب‌دیدگی ۱۱ هزار تن در حوادث هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۴۱

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۵۱۵ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۱۰ هزار و ۹۹۱ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۹ هزار و ۳۱۸ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به این که ۲۸۷ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۲ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: ۴۰ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به کوهستان، سه مورد صنعتی و کارگاهی، دو مورد برف و کولاک و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۱۱ هزار و ۸۱ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۹۳۶ تن در حوادث جاده‌ای، ۳۶۱ تن در حوادث شهری، ۸۶ تن در کوهستان، ۳۸ تن در برف و کولاک، ۴۱ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۱۰ هزار و ۹۹۱ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۸۵۶ تن در حوادث جاده‌ای، ۳۵۷ تن در حوادث شهری، ۳۸ تن در برف و کولاک، ۸۴ تن در کوهستان، ۴۱ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۹ هزار و ۳۱۸ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۴۴۱ تن نجات یافتند که ۳۰۳ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۳۸ تن سرپایی درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز