خبرگزاری کار ایران

در پی آتش‌سوزی در مسکن مهر بوشهر؛

بیش از ۲۰ واحد مسکونی در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۲۶

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به میزان بالای خسارت آتش‌سوزی در مسکن مهر گفت: در این حادثه بیش از ۲۰ واحد مسکونی طعمه حریق شده و به طور کامل در آتش سوختند.

به گزارش ایلنا، سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به آتش سوزی برخی از منازل مسکن مهر در محله صلح آباد شهر بوشهر در روز گذشته گفت: پس از دریافت خبر آتش سوزی در ساعت ۴۵ :۱۲ دقیقه ظهر، سریعا چند اکیپ از ماموران پلیس جهت امداد رسانی و مهار آتش سوزی به محل مورد نظر اعزام شدند.

عباس‌زاده بیان کرد: به دلیل تجمع زیاد مردم و اهالی منطقه چندین اکیپ از ماموران پلیس و یگان امداد جهت کنترل محل آتش سوزی و پیشگیری از آسیب دیدگی احتمالی مردم وارد عمل شده و همزمان با هدایت مردم به سمت محل‌های امن به کمک نیروهای امدادی رفته و به مهار آتش پرداختند.

رئیس پلیس استان بوشهر اظهار داشت: پس از چند ساعت تلاش بی‌وفقه، آتش سوزی مهار شد و مصدومان جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: این حادثه ۶ مصدوم داشت که ۵ مورد آن مشکل تنگی نفس داشته و ۱ مورد دچار سوختگی شدید شده است.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس عباس‌زاده با اشاره به میزان بالای خسارت گفت: در این حادثه بیش از ۲۰ واحد مسکونی طعمه حریق شده و به طور کامل در آتش سوختند.

وی در مورد علت آتش سوزی گفت: در حالی که یکی از اهالی ساختمان در حال طبخ کباب در پشت بام بوده است، آتش به ایزوگام سرایت کرده و به سرعت شعله ور شده است و به دلیل اتصال پشت بام‌ها آتش به دیگر واحد‌ها سرایت کرده است.

سردار عباس‌زاده تاکید کرد: به منظور پیشگیری از سرقت‌های احتمالی در منطقه آتش سوزی، امروز و فردا منطقه تحت تدابیر امنیتی و انتظامی ویژه قرار دارد و نیروهای پلیس همچنان تا عادی شدن شریط محل آتش سوزی در منطقه حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز