خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت تاکید کرد:

سرمایه‌گذاری برای ارتقا تجهیزات و تخت‌های بستری

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۴۸

وزیر بهداشت گفت: امیدوار هستیم همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث سرعت بخشیدن به پیشرفت کارها در کشور باشد و عزت و سعادتمندی را برای مردم به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا؛ سید حسن هاشمی  که همزمان با سفر استانی هیات دولت به استان گیلان سفر کرده است، شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان تالش حضور یافت.

وزیر بهداشت در این جلسه با اشاره به اینکه دولت یازدهم قدم های بلندی را در مسیر سعادت ،رفاه و آرامش  مردم برداشته است، گفت: در یک سال و نیم گذشته با همدلی روسای قوا و مسئولین تلاشهای زیادی برای حل مشکلات مردم صورت گرفته است.

هاشمی به تشریح دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت و گفت: کاهش تورم، مدیریت سیاست خارجی، ارتقای رفاه اجتماعی، توجه به بخشهای آسیب پذیر جامعه، کاهش پرداختی هزینه های درمانی مردم در قالب اجرای طرح تحول سلامت از جمله  مهمترین دستاوردهای دولت در یکسال و نیم گذشته بوده است.

وزیر بهداشت با اشاره به استقبال پر شور مردم گیلان از سفر هیات دولت به این استان گفت: امروز مردم گیلان یک حماسه دیگر آفریدند و باعث دلگرمی خدمتگزاران شدند.

وی گفت: مشاهده قدرشناسی مردم از مسئولین، امیدها را تقویت می کند و ما با این امیدها زنده هستیم.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز کشور ما به لحاظ بین المللی در جایگاه مهمی از دنیا قرار دارد و به یکی از کشورهای بزرگ دنیا تبدیل شده است، این موفقیت را نشان از جایگاه انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه این موفقیتها به لطف خداوند نصیب کشورمان شده است و روزهای خوبی در انتظار مردم ما قرار دارد.

هاشمی با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" گفت: امیدوار هستیم همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث سرعت بخشیدن به پیشرفت کارها در کشور باشد و عزت و سعادتمندی را برای مردم به همراه داشته باشد.

وزیر بهداشت  در ادامه با بیان این که حوزه بهداشت و درمان گیلان از نظر دارا بودن نیروهای تخصصی ارتقاء یافته است، گفت: امیدوار هستیم سرمایه گذاری در راستای افزایش امکانات و تجهیزات و تختهای بستری نیز به همین میزان ارتقاء یابد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که در این دولت جهت گیری و هدف گذاری حوزه سلامت به گونه ای انجام می گیرد که آینده آن به نفع همه مردم باشد .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز