خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

مدرنیزه کردن سازمان ثبت و احوال آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۵۰۰

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: راه تحولات اساسی در سازمان ثبت، عمدتا با بهره گیری از روش‌ها و فنون جدید و در حوزه فناوری ایجاد شده است و اقدامات مهمی برای زدودن چهره سنتی این سازمان و ارائه تصویری بهتر و سازمانی مدرن با ماموریت‌های شفاف صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، هاشم کارگر مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت منصوب شد.

احمد تویسرکانی،در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی که با حضور معاونین و مدیران سازمان برگزار شد با اشاره به ضرورت تحول در اصلاح فرآیند‌ها و رویه‌ها به جهت ارائه خدمات مناسب‌تر به متقاضیان خدمات ثبتی، گفت: در سال‌های اخیر با عزم جدی مدیران و کارکنان سازمان با استفاده از فناوری‌های نوین گام‌های موثری در جهت بهبود سیستم‌ها و ایجاد سامانه‌های متعدد الکترونیکی برداشته شده است، به گونه‌ای که هم اکنون این سازمان از جهت سرعت تحول و استفاده از فناوری‌های روز در صدر دستگاه‌های کشور قرار دارد.

وی افزود: راه تحولات اساسی در سازمان ثبت، عمدتا با بهره گیری از روش‌ها و فنون جدید و در حوزه فناوری ایجاد شده است و اقدامات مهمی برای زدودن چهره سنتی این سازمان و ارائه تصویری بهتر و سازمانی مدرن با ماموریت‌های شفاف صورت گرفته است.

معاون رئیس قوه قضائیه، اظهارکرد: امروز با تحولات انجام یافته در حوزه‌های گوناگون خدمت رسانی، ارائه بخش وسیعی از خدمات در سازمان به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی صورت می‌گیرد، بحمدالله با این اقدامات توانسته‌ایم گام‌های مثبتی در ارائه بهینه خدمات به متقاضیان برداریم.

دکتر تویسرکانی ضمن مهم دانستن ایجاد ثبات در دستاوردهای حاصل شده، نگاه رو به جلو به منظور ارتقاء اقدامات صورت گرفته را ضروری دانست و بیان کرد: امیدواریم فعالیت‌های انجام شده با شکل گیری این معاونت به بلوغ کامل برسد چرا که این اقدامات ضمن پیشگیری از بسیاری مشکلات و موانع قبلی، موجب تسهیل در امور و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم شده است.

لازم به یادآوری است در حکم سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی، بر سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهداف و برنامه‌های راهبردی سازمان، همچنین بر بکارگیری روش‌های جدید علمی و فنآوری‌های روز و اهتمام بر برنامه ریزی جهت تحقق و پیشبرد اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز