خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه تغییر مسیر جاده گلستان هنوز تامین نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۵۹۳

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره تامین بودجه تغییر مسیر جاده گلستان که سبب ایجاد آتش‌سوزی و همچنین تصادف خودرو با گونه‌های جانوری بسیاری شده است، گفت: متاسفانه این بودجه هنوز تحقق نیافته و بدنبال پیگیری آن هستیم.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات اسماعیل مهاجری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان که نسبت به وقوع آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان هشدار داده و از عدم تامین بودجه لازم برای خرید تجهیزات اطفا حریق انتقاد کرده بود، گفت: این بودجه به زودی در اختیار استان گلستان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی بخشی از بودجه تجهیزات اطفا حریق پارک ملی گلستان در اختیار استانداری و بخشی دیگر در اختیار سازمان جنگل‌‌ها، مراتع و آبخیزداری قرار گرفته است.

ابتکار افزود: همچنین بخشی از تامین این بودجه با سازمان حفاظت محیط زیست است که در صورت داشتن مصوبه به استان تعلق خواهد گرفت.

معاون رئیس جمهور در ارتباط با در اختیار قرار گرفتن یک هلی‌کوپتر آب‌پاش برای مقابله با آتش سوزی‌های جنگل گلستان که عدم وجود آن سال گذشته مشکلات بسیاری را به وجود آورد، اظهار کرد: تهیه هلی‌کوپتر آب‌پاش به عهده سازمان مدیریت بحران قرار گرفته و جلسات هماهنگی و پیگیری آن نیز برگزار شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بودجه لازم برای تغییر مسیر جاده گلستان که سبب ایجاد آتش‌سوزی و همچنین تصادف خودرو با گونه‌های جانوری بسیاری شده است نیز تامین شده یا خیر اظهار کرد‌: متاسفانه این بودجه هنوز تحقق نیافته و بدنبال پیگیری آن  هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز