خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی در محورهای استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۰۱

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز تا ساعت 24 روز جمعه 21 فروردین ماه خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ جعفر محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه ، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز چهارشنبه 19 فروردین ماه تا ساعت 24 روز جمعه 21 فروردین ماه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد : تردد موتور سیکلت از ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 21 فروردین ماه در کلیه محورهای " کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس " ممنوع می باشد .

رئیس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا 1 بامداد روز بعد از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد ( دزدبن ) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ محمد نژاد همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز گفت : تردد کلیه تریلی ها، کامیون ها و اتوبوس ها تا اطلاع ثانوی از محور هراز ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد : در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت6 صبح تا ساعت 24 روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 19 ،20 و24 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

وی گفت : مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن 2182934 و پیش شماره 011 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه های استان است .

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز