خبرگزاری کار ایران

سرخو پیشنهاد کرد:

ایجاد سیستمی برای پیشبرد فعالیت‌های فوری در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۹۸

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران پیشنهاد کرد؛ شهرداری تهران سیستمی برای پیشبرد فعالیت‌های فوری پیش‌بینی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه علنی شورای شهر تهران که در بوستان یاس برگزار شد؛ ضمن تبریک سال جدید گفت: با توجه به اینکه شروع سال با چند اتفاق خوب همراه بوده  است، امیدوارم در طول سال نیز شاهد شرایط بهتر ایران از نظر اقتصادی و سیاسی باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 "دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی" عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم؛ جهت تحقق این شعار کار عملیاتی در شورا انجام داده و به تمام کمیسیون‌ها ابلاغ شود، تا در مدت زمانی مشخص نظرات خود را در این خصوص اعلام کرده و بتوانیم با جمع‌بندی آنها برنامه‌هایی را مشخص کنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توافقات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: به ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم، چرا که تیم مذاکره‌کننده با چنین جسارت و پشتکار و تلاش شبانه‌روزی برای انجام این کار وقت گذاشت.

وی ادامه داد: در وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی کشور تیم‌های جهادی حضور دارند و دستاورد فعالیت‌های آنان به لحاظ شکلی و محتوایی افتخارآفرین است.

سرخو با اشاره به راه‌اندازی سریع بوستان یاس گفت: شهردار محترم و همکاران وی موفق شدند؛ در این مدت کوتاه کار را راه بیندازند و این نشان می‌دهد که چنین کاری عملی است و قابلیت اجرایی دارد.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: خواهش می‌کنم؛ شهرداری تهران سیستمی برای فعالیت‌های فوری و پیشبرد کارها پیش‌بینی کند، چرا که با ایجاد این سیستم و وجود امکانات و تیم های مختلف در آن این موضوع الگویی می‌شود برای سایر بخش‌ها.

در ادامه محمد سروری با بیان اینکه سالی با الگوی مدیریت جهادی را شروع کردیم، گفت: آماده‌سازی بوستان جنگلی یاس کاری جهادی بود و مهم‌تر از خود کار، الگوی مدیریت آن مورد توجه است، چرا که این مدیریت، مدیریت جهادی است که رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند؛ چنین مدیریتی می‌تواند، کشور را از بن بست خارج کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آماده‌سازی بوستان یاس گفت: این اقدام نشان داد که می‌توانیم نگاه بخشی را به نگاه ملی تبدیل کنیم و این مدل می‌تواند؛  مدلی موفق برای کل کشور باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که اقدامی که با کار جهادی به اینجا رسیده در مدت کوتاهی به عنوان الگویی برای پارک‌های جنگلی کشور مطرح شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز