خبرگزاری کار ایران

سرخوش:

صدور روادید عمره به حالت عادی بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۵۶۱

مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت گفت: با ملحق شدن کارکنان جدید به سفارت و کنسولگری عربستان در ایران، صدور روادید زائران ایرانی برای عمره به حالت عادی بازگشت و اکنون روزانه سه هزار و 500 زائر ایرانی به عربستان اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا از سازمان حج و زیارت، حسن سرخوش افزود: خوشبختانه روند صدور روادید در سفارت و کنسولگری عربستان عادی شده و روزانه(به تعداد روزهای کاری هفته) پنج هزار روادید برای زائران ایرانی صادر می شود.

وی ادامه داد: مشکل خاصی برای اعزام زائران نیست و زائران طبق جدول پروازی برای عمره به عربستان اعزام می شوند.

سرخوش همچنین درباره وضعیت زائران بازمانده از عمره نوروز امسال به علت تعلل سفارت و کنسولگری عربستان در صدور روادید به بهانه نداشتن تعداد کافی پرسنل گفت: در پروازهای رجب، شعبان و رمضان به تناسب خالی بودن ظرفیت کاروان ها به این زائران پیشنهادهایی می شود تا تاریخ مورد نظر را برای انجام این سفر در سال 94 انتخاب کنند، در صورتیکه تمایل نداشتند، اولویت آنها برای اعزام در نوروز 95 محفوظ است.

سرخوش درباره دریافت خسارت از شرکت های سعودی بدنبال وقوع این اتفاق تصریح کرد: این خسارت از حساب شرکت های سعودی محاسبه و کسر می شود و از زائران ریالی خسارت دریافت نخواهد شد.

وی همچنین درباره ثبت نام در کاروان های حج تمتع گفت: ظرفیت این کاروان ها در بسیاری از استان ها تکمیل شده و در استان هایی که هنوز ظرفیت خالی وجود ندارد، اولویت های تا 25 اسفند سال 84 می توانند ثبت نام کنند.

سرخوش افزود: زمان پرداخت قسط دوم سفر حج تمتع هفته اول اردیبهشت سال 94 خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز