خبرگزاری کار ایران

تصادف اتوبوس با تریلی ۹ مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۳۶

برخورد بامداد امروز اتوبوس ولوو با یک دستگاه تریلی در محور میامی - شاهرود استان سمنان ۹ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرپرست پلیس راه استان سمنان از وقوع ۸ سانحه ترافیکی در محورهای استان در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و در تشریح آن گفت: در این حوادث ۲۳ تن از هموطنان مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ «حسن خسروجردی» با بیان این مطلب که ۶ فقره از حوادث روز گذشته واژگونی بوده است، افزود: بی‌توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از علل اصلی وقوع سوانح ترافیکی دیروز بوده است.

وی، مسیرهای شمالی و جنوبی محور میامی به سبزوار را حادثه خیز‌ترین جاده معرفی و تاکید کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان در این محور کویری علت اصلی حوادث ترافیکی است.

این مسئول انتظامی گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با تریلی اینترناش در ساعت ۲ بامداد امروز را مهم‌ترین حادثه عنوان و تصریح کرد: راننده ۵۲ ساله اتوبوس که از مشهد به سمت تهران در حرکت بود، چهار کیلومتر پس از میامی به سمت شاهرود با یک دستگاه تریلی برخورد کرد.

بنابرگزارش پایگاه خبری پلیس خسروجردی افزود: در این سانحه که به علت بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو رخ داد، ۹ نفر از مسافران مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سرپرست پلیس راه استان سمنان به آغاز موج اصلی بازگشت مسافران نوروزی در ایام پایانی تعطیلات اشاره و با بیان این مطلب که پلیس برای خدمت رسانی به شهروندان در این ایام تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است، توصیه کرد: بازگشت از سفر خود را به روز جمعه ۱۴ فروردین موکول نکنید تا در ترافیک سنگین جاده‌ها گرفتار نشوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز